niedziela, 31 sierpnia 2014

Na MSP nie można wybrać animacji w statusie..

Cześć.
No więc wiem że post miał być wcześniej czyli wczoraj ale wczoraj niestety nie miałam czasu przepraszam ;/. Dzisiaj piszę post o czymś co mnie okropnie zdziwiło. 2 dni temu wchodząc na MSP chciałam zmienić status i animacje. Ok niby wszystko było zmienione ale na prawdę gdy weszłam jeszcze później zapisało mi się tylko ubranie ani status ani animacja nic z tego . Nie wiedziałam o co chodzi. Teraz da się tylko zmienić status i wyraz twarzy ale animacji się nie da dziwne prawda? Nie wiem dokładnie czy to kolejny błąd cy modzi coś zmieniają nie wiem co o tym myśleć a tak ogólnie to inne osoby też tak mają co mnie zdziwiło. Każdy tak ma .. nie wiem co modzi tam robią że nie mamy prawa zmienić animacji ale no cóż. Napisałam o tym do moderatorów i czekam na ich odpowiedź . Jeżeli mi odpiszą to na pewno o tym napiszę. A wy co o tym myślicie ? Myślę że to jest bardziej błąd bo na chatach można zmienić animację . Ja myślę że to nie fair ponieważ każdy przecież chce dopasować animację do statusu no ale trudno ja myślę że po prostu nie po to kupiłam z 102 animacje abym ich teraz nie mogła użyć. Ale wszystko się wyjaśni jak mi odpiszą. A i dzisiaj robię bardziej inne tło na bloga z tym możecie się pożegnać :) .
Koteczek2300Tv
:33.

2 komentarze:

  1. Ja miałam tam dzisiaj, I nie rozumiem, dlaczego nikt nie pisze tu komentarzy, przecież wasz blog Jeste Cudyny <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie :). U mnie też nikt nie pisze komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń