poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Unikaty w grze Ubierz Się?!

Cześć. 
Tak więc dzisiaj na rano grając w grę Ubierz Się zobaczyłam mało spotykane ubrania co mnie bardzo zdziwiło bo nigdy ich w sklepie nie widziałam więc to było na serio dziwne . Wiele razy widziałam te unikaty do ubrania w tej grze ale nigdy nie zamierzałam napisać o tym posta więc teraz piszę. Tak więc to na serio było dziwne nigdy nie myślałam  że moderatorzy tak będą dodawali takie ubrania unikatowe do gry Ubierz Się. To na serio moim zdaniem dziwne i nie wiem po co moderatorzy to zrobili ale nawet fajnie z jednej strony ponieważ wiele osób może zobaczyć jak unikaty (Których nie da się kupić) wyglądają na MovieStar. Szczerze to nie wiem co o tym myśleć czy się cieszyć czy się śmiać . Myślę nad tym czemu te ubrania są w tej grze do ubrania dziwne moim zdaniem  no cóż. Ale aby wam to udowodnić podczas gry zdążyłam zrobić ponad 3 Screeny . Screeny oczywiście dotyczą one tych unikatów które zobaczyłam a co do tego przypominam iż unikaty są zaznaczone czerwoną ramką. Macie tu screeny. 
Tutaj jest zaznaczona zielona sukienka. Całkiem ładna prawda? A co najdziwniejsze to to że jest ona do ubrania!.

Tu kolejny unikat. Sukienka świąteczna tak znów świąteczna. Bardzo mi się podoba. Ciekawe czemu świąteczne unikaty są do wybrania..? :o. Tak czy tak bardzo ładna.

Tu kolejny unikat tym razem widzicie tu balerinki  a bardziej czółenka świąteczne. Tak czy tak bardzo mi się podobają i też są świąteczne. Tak to tyle wiem że tylko 3 unikaty ale tylko tym razem takie zobaczyłam kiedy zobaczę też inne oczywiście postaram się zrobić screena. Właśnie napiszę o tym do moderatorów jeżeli mi odpiszą napiszę o tym. To raczej tyle żegnam i życzę miłego dnia wasza Pacia :33.
Koteczek2300Tv 
:33.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz