niedziela, 17 sierpnia 2014

NIE ZAPRASZAĆ DO ZNAJOMYCH!!

Cześć. 
Dzisiaj post na szybko i jest on raczej krótki. Otóż nie życzę sobie aby inni mnie teraz i w tym czasie zapraszali. Dobra dobra rozumiem lubisz mnie ale nie zapraszaj! Trudno tego się posłuchać ?! Dla innych raczej tak. Wkurzają mnie osoby które mnie zapraszają. Proszę mnie nie zapraszać !!! Ja wiem mam miejsce . Ale chcę zrobić porządki. A te zaproszenia mnie dobijają. Tak więc mam nadzieję że zrozumiecie. Nie chcę ŻADNYCH ZAPROSZEŃ! I proszę to zrozumieć. Jeżeli te osoby będą mnie ciągle zapraszać niech wiedzą że nie przyjmę i tak. Tak więc to raczej tyle żegnam was wszystkich i na koniec bardzo ważny screen!!! 
To oznacza aby mnie nie ZAPRASZAĆ! To raczej tyle żegnam was wszystkich. 
Koteczek2300Tv 
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz