niedziela, 10 sierpnia 2014

Klinika piękna - co wybrać a co nie? - Porady

Siemka :33
Dzisiaj poruszymy temat o klinice piękna :*
Pokażę wam co warto wybrać a co nie :*
Tak więc najpierw oczy :33.
Pamiętajcie czerwona ramka oznacza to że nie warto kupić takie oczy a zielone kółko oznacza że warto je kupić .
Zapraszam!
Tak więc zacznijmy od tego że są takie oczy które są wręcz ohydne. Chodzi mi tu o numerek 1 który właściwe jest oznaczony ramką czerwoną . Nie podobają mi się one wcale. Nie w moim stylu. Nie polecam wam ich kupować . Jak widzicie są dla VIPów . Mi tam się nie podobają . Nie dałabym za nie aż tyle SC. Następne oczy to oczy chinki . Są ohydne . I oczywiście są oznaczone czerwoną ramką . Nie podobają mi się ogólnie nie rozumiem jak ktoś może mieć takie oczy ;/ nie dałabym za nie 200 SC . Nie polecam wam ich kupować. Następne oczy to oczy da VIPów które kosztują 150 SC . Nie podobają mi się wcale. Moim zdaniem są ohydne . Oczy kocicy również odpadają. Następne oczy to oczy które kosztują tylko 100 SC całkiem mało . Są oznaczone ramką zieloną ponieważ są moim zdaniem śliczne . Są takie słodkie . Polecam wam je kupić :). Oczywiście nie są dla VIPów :33 myślę że warto je kupić . Następne oczy to oczy które są również oznaczone zieloną ramką . Są też moim zdaniem śliczne i słodkie . Polecam wam je kupić :) kosztują tylko 200 SC i nie są dla VIPów polecam wam je kupić :). Następne oczy są zaznaczone czerwoną ramką . Moim zdaniem są po prostu ohydne. Nie podobają mi się kosztują 150 SC  i nie są dla VIPów ale myślę że są ohydne i nie warto je kupować . Moim zdaniem na innych MovieStars wyglądają jakby ta osoba co je ma wyglądały jak zez . Takie ohydne . Następne oczy są otoczone ramką zieloną ponieważ są bardzo znane i u VIPów i u normalnych osób. Są śliczne :) warto je kupić oczywiście nie są dla VIPów i kosztują 150 SC . Następne oczy kosztują 200 SC i są dla VIPów . Moim zdaniem warto je kupić :) są całkiem ładne. Następne oczy są zaznaczone ramką czerwoną . Nie podobają mi się ... są takie nierówne i krzywe . Nie polecam wam wydawać na nie aż 100 SC . Z tego co pamiętam kiedyś moderatorzy je wycofali i je przywrócili. 
Następne oczy . Są śliczne . Kosztują tylko 250 SC i są bardzo znane i wiele razy kupowane ogólnie są chyba najładniejsze z wszystkich :). Warto je kupić :* . Są popularne i śliczne . Polecam wam je kupić :*.
A teraz nadszedł czas na makijaż :).
I tak oto zaczynamy od numeru nr  1. Nie podoba mi się ten makijaż . Jest moim zdaniem brzydki ;/. Wygląda po prostu jak skrzydła motyla . I jest dla VIPów oraz kosztuje 150 SC . Ja w życiu bym tego nie kupiła jest ohydny ! . Nie polecam wam go kupować za 150 SC . Następny makijaż jest oznaczony kolorem zielonym . Podoba mi się :) tylko inne kolory oczywiście . Nie jest dla VIPów i kosztuje 100 SC . Myślę że warto go kupić :). Następny makijaż jest również zaznaczony kolorem zielonym . Jest moim zdaniem śliczny :) . Ogólnie jest bardzo sławny i wiele osób go kupuje za 100 SC . Myślę że warto wam go kupić :). Do tego nie jest dla VIPów . Następny makijaż jest oznaczony również zieloną ramką . Kosztuje tylko 100 SC  i myślę że warto go kupić . Jest bardzo śliczny <3. Następny makijaż jest nagle oznaczony ramką czerwoną . Nie podoba mi się po prostu . Kosztuje 110 SC i jest moim zdaniem okropny. Nie polecam wam go kupować. Następny makijaż jest również zaznaczony czerwoną ramką i jest moim zdaniem straszny . Jest dla VIPów i jest ohydny . Nie polecam wam go kupować za 100 SC . Następny również jest dla VIPów i jest ohydny . Nie polecam wam go kupować . Jest za 150 SC . Nie podoba mi się . Następny też jest oznaczony ramką czerwoną nie podoba mi się . Po prostu nie podoba mi się . Nie polecam wam go kupować .
Tak więc  1 makijaż jest oznaczony zieloną pętlą ponieważ jest moim zdaniem  bardzo ładny. Kosztuje on tylko 100 SC i nie jest dla VIPów . Polecam wam go kupić . Następny makijaż jest nagle oznaczony ramką czerwoną ponieważ nie podoba mi się . Jest moim zdaniem brzydki . Nie polecam wam go kupować .  Jest dla VIPów i kosztuje 100 SC . Moim zdaniem nie warto go kupować . Następny i już raczej ostatni makijaż jest zaznaczony zieloną pętlą . ponieważ jest moim zdaniem bardzo ładny. Kosztuje jak widzicie 100 SC i warto go moim zdaniem kupić :). A teraz nadszedł czas na nos :)!.
Nos nr 1 jest jak widać otoczony zieloną pętlą . Bardzo mi się podoba i jest moim zdaniem bardzo popularny . Polecam wam go kupić . Jest on dla VIPów i kosztuje 300 SC. Następny nos jest oznaczony czerwoną ramką ponieważ jest moim zdaniem brzydki. Jest dla VIPów i kosztuje 500 SC. Nie polecam wam go kupować . Następny nos jest tak samo zaznaczony czerwoną ramką ponieważ mi się nie podoba . Nie jest on dla VIPów ale jest moim zdaniem bardzo brzydki. Nie polecam wam go kupować . Kosztuje 300 SC jak prawie każdy nos. Następny nos jest taki sam jak nos z piegami tylko bez piegów. Jest bardzo ładny . Kosztuje on tyko 300 SC . I nie jest dla VIPów jest bardzo znany . Bardzo mi się podoba polecam wam go kupować . Następny i już ostatni nos  jest otoczony zieloną pętlą . Jest moim zdaniem bardzo ładny i polecam wam go kupować :). Nadszedł czas na usta! :) 
Nr 1 jest oznaczony zieloną pętlą . Te usta są moim zdaniem śliczne i bardzo mi się podobają :). Polecam wam je kupić . Kosztują tylko 400 SC i są dla VIPów. Następne usta są też dla VIPów i kosztują tylko 400 SC . Moim zdaniem są ohydne. Po prostu ble ;/ . Nie polecam wam ich kupować i oczywiście są zaznaczone czerwoną ramką . Następne usta są zaznaczone zieloną pętlą . Są moim zdaniem śliczne. Polecam wam je kupować :) kosztują one 400 SC i są dla VIPów. Następne usta też są dla VIPów i kosztują 400 SC . Są śliczne zakochałam się w tych ustach <3. Następne usta są oznaczone czerwoną ramką ponieważ nie podobają mi się wcale. Są po prostu ohydne ;/ . Nie polecam wam ich kupować . Nie są dla VIPów i kosztują 300 SC. Nie podobają mi się po prostu są straszne .. Następne usta są otoczone zieloną pętlą i są moim zdaniem śliczne <33. Nie są dla VIPów i są bardzo popularne . Polecam wam je kupować . Kosztują 300 SC i myślę że są bardzo bardzo sławne i popularne. Następne usta są też otoczone zieloną pętlą i są moim zdaniem bardzo ładne. Kosztują tylko 300 SC i myślę że warto je kupować :) <3. I to raczej tyle . Nie będę teraz pisać jaką wybrać skórę przepraszam. Tak i właśnie teraz fotka jak ja wyglądam w klinice piękna :). 
Moim zdaniem jestem śliczna XD ale nie wiem co wy o tym myślicie . To tyle paa :** 
Na koniec moja  fotka <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz