piątek, 15 sierpnia 2014

Unikat w prezencie dziękuję!!

Witajcie :33.
Właściwie to jest mi teraz lepiej C; i to o wiele . Dziękuję bardzo za ten unikat. Tak więc wchodzę sobie w prezenty naglę widzę że coś dostałam ok . Otwieram a tu nagle unikat z Starego MSP!! . Nie mogę w to uwierzyć. Bardzo ci dziękuję za ten unikat jesteś kochana :33. Pewnie nie wiecie o kogo mi chodzi zaraz wam ją pokażę. Ale tak czy tak bardzo chcę ci podziękować tu na moim blogu za ten cenny unikat. Zaraz zobaczycie co dzisiaj dostałam a to co dostałam to.....
Tak więc dzisiaj dostałam ten oto cudny unikat w prezencie. Nie pamiętam za co dostałam ale chyba z jej arta . Tak czy tak dziękuję ci że dałaś mi ten unikat ponieważ dla mnie każdy unikat się liczy. Są to niebieskie okulary. Nikt ich raczej nie może zdobyć no chyba że ogólnie ktoś jest od Starego MSP lub po prostu je dostał. Mi się strasznie podobają i nikomu ich nie oddam. Dziękuję bo ten unikat wiele ale to bardzo wiele dla mnie znaczy jesteś po prostu kochana :33. A oto jej profil. 
Ma 11 lvl i nazywa się Titancja.  Chcę po prostu ją pozdrowić i powiedzieć że jeszcze raz jej dziękuję ponieważ taki drogi unikat za darmo dużo dla mnie znaczy dziękuję ci bardzo i cię pozdrawiam :33. I to raczej tyle mam nadzieję że post wam się spodobał. To tyle paa :33
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz