niedziela, 31 sierpnia 2014

SERIOULSY!? :__:

Witajcie ^^.
Dzisiaj gdy grałam w grę ubierz się inni zaczeli pisać coś do mnie pod czas gry i zrobiłam screena XD nie jest to jakoś najwięcej osób bo tylko 2 ale zawsze coś no nie ? XD. Tak więc grając i grając pewny chłopak mi powiedział że ładnie wyglądam ok dziękuję ale nie chcę być z chłopakiem któremu zależy tylko na dziewczynie która ma VIPa i że jest ładna i że ma dużo ciuchów :__:. Poza tym nie lubię chłopaków którzy się podlizują tylko po to abym dawała grafy,i z nimi była .... nie nie takiego chłopaka nie chcę mieć. Poza tym tym razem jak ktoś mnie podrywał to i tak napiszę "Nie podrywaj!" bo mam swojego chłopaka najlepszego jakiego mogłam spotkać <33 i nie zamierzam mieć innego.No i jeszcze jedna dziewczyna pisała takie coś "koteczek zostań moim przyjacielem" , "koteczek przyjmij mnie proszę!" to jest wkurzające.. nie przyjmuję a poza tym jak już przyjmę to jest to wyjątek bo czasem przyjmuję nie chcę mieć za dużo znajomych po prostu. A na koniec screen XD.
No wow  :__:. Dobra to tyle ja kończę papa :33. 
Koteczek2300Tv
:33.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz