sobota, 16 sierpnia 2014

Straszna pogoda ;c

Siema ... dzisiaj taki post sobie piszę.. więc jest straszna pogoda u mnie ;c ciągle pada i słońce później znów pada i znów słońce ;-; jestem wkurzona jak nie wiem co.. dzisiaj miałam jechać nad jezioro ale nie wiem czy na serio pojadę ;c .... więc jeżeli zostanę w domciu napiszę choć kilka postów . No ale serio leje jak nie wiem co ;-; wgl.. co to ma być za okropna pogoda jak ja tego nie znoszę -,-. No cóż trudno. Więc jeżeli zostanę w domciu napiszę coś jeszcze ;3. Tak wgl to 120 post na tym blogu :D. Hm... o 14 mam jechać nad jezioro a zaraz jest 14 ;-; .. właśnie se umyłam włosy. Nie wiem co dalej napisać ;-; no po prostu pogoda do DUPY. Hm.. może pojadę może nie.. to tyle paa :33. Jak nie pojadę to posty na was czekają. To tyle żegnajcie ! :3 pozdrawiam wszystkich. 
Koteczek2300Tv 
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz