poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Zemsta będzie słodka!!!

Hey hey XD
Dzisiaj notka dotycząca słodkiej zemsty tak tak. Oczywiście na MSP :D. Oh tak wiem większość osób pomyśli że jestem hackerką. Nie nie jestem hackerką. Dzisiaj wam opowiem co zamierzam zrobić pewnej osobie o której już tu pisałam jak mnie oszukała. Chodzi o dziewczynę która na MSP nazywa się "40lola". Jak może wiele osób wie jest to oszustka i to straszna. O co mnie oszukała?! Oto było to tak. Napisała mi czy dam jej specjalne pozdrowienie za unikaty. Zapytałam się jakie ma. I miała całkiem fajne unikaty. Serduszka na nogę i jeszcze kwiatek na głowę. Bardzo mi się spodobały. Dałam jej pozdrowienie a ona nagle miała mi dać unikaty. Dostała pozdrowienie . Pisałam do niej że jak mi nie da unikatów to ją zgłoszę i ją bloknę. Pisałam do niej wiele razy. Aż po kilku minutach mi wyskoczyło że mnie zablokowała. Ciągle patrzyłam w prezentach czy czegoś nie dostałam. Niestety nic nie było. Pisałam do niej tak samo z innych kont a ona nic. Do dziś ich nie dostałam. Ale spokojnie ta 40lola się tak szybko po tym nie pozbiera. Ja jej dopiero pokażę. Otóż pewnego dnia napisałam do Lyod II . Odpisała mi że mi pomoże. Lyod nie jest zła. Pomoże mi i bardzo jej za to dziękuję. To bardzo miłe że chce mi pomóc. Nie wierzycie? Nie wierzycie że z nią gadałam? Gadałam z nią. Mam nawet screeny ! :D. Nawaliłam troszkę błędów bo na szybko do niej pisałam. I napisałam do niej z innego konta. 
Tu jest 1 screen przeczytajcie wszystko dobrze i z zrozumieniem !. 
Tu 2 screen oczywiście mam też 3. Tak i oto Lyod ma zamiar mi pomóc. Chyba mi pomoże tak że da mi hasło do konta 40lola a wtedy ja ... nie zabiorę jej tylko unikatów ale chyba też przetworzę rzeczy i to wszystkie :D.Nie wiem na razie planuję tylko wziąść jej unikaty ale zastanowię się. Oczywiście później Lyod mi pomoże. A teraz czas na 3 screen!.
Dziękuję ci Lyod że chcesz mi pomóc. Pewnie Lyod wie jak ja się czuję po tym co zrobiła mi ta 40lola. Chcę po prostu dać nauczkę tej 40loli. Dziękuję jeszcze raz Lyod że chcesz mi pomóc :** i pozdrawiam cię gorąco. 
To tyle moi drodzy czytelnicy ^^.
To raczej tyle żegnajcie!!
Koteczek2300Tv
:33.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz