poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Mam 2 nowe unikaty.

Witajcie drodzy czytelnicy :) !.
Tak więc jestem bardzo szczęśliwa iż po prostu nawet o tym nigdy nie pomyślałam hm.. tym razem będę się starać jak mogę aby zdobyć jakieś unikaty których nie da się kupić . Ponieważ to unikaty bardzo cenne ubrania. A ja będę o nie walczyć!. Wczoraj zdobyłam ponad 2 unikaty! Wiem może dla innych zbyt mało ale dla mnie to dużo znaczy!. Ponieważ tych unikatów nie da się kupić.  A ja sobie nad tym wszystkim postanowiłam pomyśleć i szczerze? Szczerze to co mi tam! Unikaty to unikaty! Mam o co walczyć. A tak oto powiem wam jak je zdobyłam. Nie nie nikogo nie oszukałam ani nikt mnie nie oszukał było tak jak miało być. Jakie unikaty zdobyłam ? Tak więc zdobyłam czarno - niebieskie serca na nogę oraz bluzkę biało  nie wiem jak dalej tamten kolor opisać XD. Tak więc za co je dostałam ? Pierwsze dostałam serca na nogę jak za nie zapłaciłam ? Tak więc napisałam w statusie że dam za jeden unikat Specjalne Pozdrowienie z czego co osoba która da mi unikat dostanie 500 StarCoins i 3000 fame :) i tak oto ta osoba mi dała serduszka a ja w zamian jej pozdrowienie . Jestem zadowolona :)! A jak zapłaciłam za bluzkę ? Tak więc ja dałam tej dziewczynie całą listę życzeń (ubrania)  a ona mi w zamian unikat tą bluzkę. A na koniec pokażę wam te unikaty które dostałam w prezencie . Tak więc tutaj screen :*. 
Tutaj jest ten screen :33. Dziękuję mocno za unikaty :) cieszę się że je odkupiłam. A co do prezentów to dostałam ich więcej ale po prostu nie chcę  wam więcej pokazywać XD bo przecież miałam tylko pokazać unikaty które dostałam :) tak czy tak dziękuję <33. No i to tyle do następnego posta :D. 
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz