niedziela, 17 sierpnia 2014

Nowy zestaw - Kolorowe Love ..

Elo żelo :33.
Mam do was dziś ponad 3 różne stroje z czego są one nie dla VIP  . 3 stroje są dla  nie dla VIP ;33. Mam nadzieję że wam się spodobają. A czemu taki tytuł ? Kolorowe Love <333 chodzi tu oto że po prostu te stroje co wam pokażę są po prostu kolorowe a chyba każdy lubi być kolorowy no po prostu tak po prostu..
K...
O ...
L...
O...
R...
O...
W...
E...
L...
O...
V...
E... 
No to zaczynam ! Na początek 3 dla nie VIP.Oto pierwszy strój jest on o kolorze mocnym różowym i mocnym żółtym :33. Tak więc.. 
Look jest jak już mówiłam nie dla VIP . Jest moim zdaniem śliczny. Jeżeli chcecie możecie go oczywiście zakupić. Kosztuje on 2875 StarCoins (Tak wiem troszkę dużo no ale warto). Torby na zakupy nie będę wam właściwie pokazywać ponieważ jest duża. No ale zacznijmy od tego że jest do tego looka dodany duży i mocny makijaż za 500 StarCoins więc jeżeli macie ten makijaż nie musicie go kupywać oczywiście. A ubrania!.
Włosy - Emolicious .
Bluzka - Spotted Puppy. 
Spódniczka - Geometric Skrit.
Buty - Creeperettes. 
Wstążka - Adorable Dots.
Szelki - Suspenders.
Makijaż - Thick Lashes.
Jeżeli macie ten makijaż za 500 StarCoins możecie go oczywiście usunąć i look będzie kosztował mniej czyli ogólnie 2375 StarCoins. A teraz czas na kolory !. 
Kolor włosów :D XD.
Kolor bluzki.
Kolor spódniczki.
Kolor butów. 
Kolor wstążki. 
Kolor szelek. I oczywiście jest też ten makijaż ale jeżeli go macie nie musicie go kupować. I oczywiście kolor makijażu to kolor czarny.Teraz czas na następny strój tylko o kolorze czerwono zielonym nie dla VIP :33.  A oto on. 
Tak więc wszystko jest tu takie same tylko po prostu chodzi mi oto że są inne kolory. Kolory są czerwone i zielone. Look podoba mi się bardzo. Oczywiście przypominam o makijażu jeżeli go dotacie look będzie kosztował o 500 StarCoins więcej. Tak więc zacznijmy. Teraz napiszę nazwy ubrań itd. 
Włosy : Emolicious .
Bluzka : Spotted Puppy.
Spódniczka : Geometric Skrit.
Buty : Creeperettes.
Wstążka : Adorable Dots.
Szelki : Suspenders.
Makijaż : Thick Lashes.
Ok a teraz czas na kolory!.
Kolor włosów.
Kolor bluzki.
Kolor spódniczki.
Kolor butów.
Kolor wstążek.
Kolor szelek.
I kolor makijażu oczywiście czarny.Mam taką nadzieję że look wam się spodobał. Tak więc teraz look ostatni nie dla VIP o kolorze miętowym  i fioletowym. 
Moim zdaniem look jest bardzo ładny. Jest do siebie dobrany. Bardziej mi przypomina jagódkę ^^. Teraz nazwy ubrań :).

Włosy : Emolicious .
Bluzka : Spotted Puppy.
Spódniczka : Geometric Skrit.
Buty : Creeperettes.
Wstążka : Adorable Dots.
Szelki : Suspenders.
Makijaż : Thick Lashes.
Ok czas na kolory! :"33.
Kolor włosów.
Kolor bluzki.
Kolor spódniczki.
Kolor butów.
Kolor wstążki.
Kolor szelek.
I oczywiście kolor tego makijażu czarny.
Mam nadzieję że te 3 stroje nie dla VIPów wam się spodobały. Bardzo się starałam więc proszę mnie docenić. Pozdrawiam was wszystkich i życzę wam miłego wieczorku ;33. To raczej tyle tak więc żegnam was wszystkich i do następnego posta ! :333 żegnam paa :33. 
Koteczek2300Tv 
:33.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz