czwartek, 21 sierpnia 2014

Wymianka Nerdsami z violetta kastiljo3325

Witam moich czytelników tego bloga :).
Zacznijmy od tego że dziś jest post o pewnej wymianie Nerdsami - są to okulary bardzo sławne są one w TOP ponieważ wiele osób je kupuje :). Dzisiaj zdecydowałam się wymienić Nerdsami z pewną osobą. Nazywa się ona na MSP violetta kastiljo3325  bardzo ją lubię ponieważ jest miła itd :). No i tak mam nawet screena z wymiany. Tak więc ja bardzo lubię Nerdsy choć mam ich mało iż po prostu kosztują aż 1000 StarCoins no ale ja tam miałam czarne. Iż pomyślałam że wymianka Nerdsami nie będzie zła wymieniłam się z pewną osobą . Ja dałam jej czarne Nerdsy a ona mi zielone (które mam teraz je na sobie) . Jestem ogólnie zadowolona. Tak więc tu macie screena : 
Tu jest to zdjęcie :) jestem bardzo szczęśliwa i dziękuję Tobie Violetto że się zgodziłaś wymienić :). To raczej tyle żegnajcie. 
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz