czwartek, 21 sierpnia 2014

Jakie mam wybrać usta?

Hay C;.
Tak więc zanim zrobię szablon na bloga ( o ile mi się uda ) napiszę jeszcze ten post. Mam do was pytanie. 
Zamierzam sobie zmienić usta. Usta są takie same jak moje tylko bez kolczyka i nie wiem czy nie zmienić.
Tutaj macie screena jak teraz wyglądam . No więc wyglądam na razie tak jak wtedy ale .. macie tu screena.
To moja twarz jak już mówiłam chcę sobie zmienić usta. Właśnie nad tym myślę czy zostawić taką czy po prostu mieć tą ? Nie wiem serio.... dlatego piszę o tym posta..Teraz opiszę moją twarz tak więc skórę mam jasną ,oczy mam brązowe, makijaż mam czarny , nos mam taki sam jak nos  z piegami tylko bez piegów , usta mam z kolczykiem i to jest moja cała twarz. Myślę że moja twarz jest właściwie ładna tylko myślę o małej zmianie jak wiecie. Dobra dobra więc co o tym myślicie? Ja myślę że całkiem fajnie by było tak zmienić usta :). A teraz wam pokażę twarz ale z innymi ustami :) tutaj macie screena :33.
I tu są te same usta tyle że bez kolczyka . Usta kosztują 300 StarCoins. Moim zdaniem wyglądam ślicznie prawie tak samo ale po prostu zakochałam się w tych ustach chociaż też bardzo lubię usta z kolczykiem. Chyba się tak zmienię C: . Usta są na serio śliczne. Co o tym myślicie? To tyle paa . Chociaż chyba i tak je kupię. Piszcie czy wam się tak podobam. Chyba i tak sobie zmienię :D. To raczej tyle żegnam was paa ! :*. 
Koteczek2300Tv 
:33.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz