poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Jak zdobyć unikaty?

Hello ! :3
Dzisiaj napiszę o tym jak zdobyć unikaty.
Jest  tylko 12 sposobów  na to aby je zdobyć ale mam nadzieję że wam pomogę.
Jak wiecie oczywiście nie jest łatwo zdobyć jakiś cenny unikat.
Każdy marzy aby mieć choć jeden jedyny unikat!.
A ja wam powiem jak możecie je zdobyć ^^!
1.Robimy looka osobie która ma jakieś unikaty klikamy "kup" ale ostrzegam! Nie będzie to mój problem jeżeli nie będziecie mogli kupić uni ;c oczywiście niektóre możecie!.
2.Są osoby które oddają unikaty za darmo! Zobaczcie jakieś Arty być może uda wam się dostać jakiś unikat!.
3.Wiele osób wymienia się unikatami . Zapytajcie innych o wymianę być może wam się uda zdobyć jakiś unikat?
4.Niektórzy oddają unikaty . Zobaczcie za co inni je oddadzą wam . Np niektórzy oddają unikaty za pomoc w lvl,pozdra itd.
5.Warto zobaczyć zakładkę Top . Może tam być wiele unikatów o których marzycie. Właśnie czasem tak jest że nie możecie kupić od innych z looka unikatów ale te unikaty których nie da się kupić możecie je poszukać w Top i być może znajdziecie jakieś? Zobaczcie wszystkie strony ubrań z Top.
6.Kiedy nadejdzie jakiś dzień unikatów możecie oczywiście kupić je z Top ale całkowicie nie wiem czy jeszcze będzie tydzień unikatów.
7.Po zakupie VIPa na miesiąc VIP  Eite,3 VIP miesiące Elite i Rok Elite VIP możecie dostać unikaty.
8.Zawsze jak nadchodzą święta są niespodzianki z kalendarzyka. Nie wiem całkowicie czy w te święta będą jakieś unikaty z kalendarzu ale chyba tak :).
9.Wchodzicie w "motywy" idziecie na ostatnią stronę motywów i klikacie na ostatni i najstarszy motyw. Później kilka stron i macie unikaty! Oczywiście nie wszystkie ale zawsze coś!. 
10.Są gazetki z których możecie dostać unikaty wpisując kod z gazetki :).
11.Jeżeli dajecie komuś specjalne pozdrowienie dostajecie jak wiecie 500 sc oraz 3 tyś fame i dostajecie jakiś unikat do pokoju ! :).
12.I to ostatni sposób na zdobycie unikatów !. Otóż wchodzicie w wasz profil w recykling musicie zdobyć ponad 1000 punktów ! Możecie oczywiście przetwarzać różne ubrania,rzeczy itd. Później jak macie te 1000 punktów możecie kliknąć aby przetworzyć i macie!. Nie wiem jaki możecie zdobyć unikat ale zawsze coś. Możecie zdobyć jakiś ciuch (unikat) oraz jakieś rzeczy unikatowe. 
To raczej tyle mam nadzieję że wam pomogłam. 
                                                  Koteczek2300Tv

10 komentarzy:

  1. Super by było jak by był dzień unkiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam parę unikatów taką sukienkę , włosy i jeszcze parę

    OdpowiedzUsuń
  3. sposób 12. ja dostaje same rzeczy do pokoju a zalezy mi na ciuchach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej szukasz sposobu na VIPA ? TUTAJ JEST ŚWIETNY (KLIKNIJ) Zdobyłam tu VIPA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość polega na kupowania czegoś czy szukania, a ja myślałam że będą jakieś bardziej szybkie i sensowne sposoby, ale i tak dziękuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz po 1 rzeczy w sklepie to NIE UNIKATY. Po 2 Unikayów w sklepie nie ma. Po 3 te sposoby słabe

    OdpowiedzUsuń