poniedziałek, 1 września 2014

Rozpoczęcie roku szkolnego ..

Cześć :).
Dzisiaj jest rozpoczęcie roku szkolnego. 
Wiele osób pewnie będzie mnie pytać do której idę klasy. Tak więc idę teraz do 5 klasy. I już od razu mówię nie zawsze będzie czas na posty i na MSP . Ale oczywiście znajdę choć chwilkę na pisanie postów . Postów niestety nie będzie za dużo więc dzisiaj napiszę jeszcze z kilka postów może tak z 5 :). Dzisiaj ten post będzie miał w sobie kilka informacji oraz opiszę co dzisiaj się działo na rozpoczęciu :). Na początek informacje które są naprawdę ważne więc wolę was teraz o nich powiadomić niż nigdy tak więc zaczynam! Miłego czytania. Kilka ważnych informacji :
1.Nie zawsze będą posty ponieważ idę teraz do 5 klasy i muszę się dobrze uczyć chcę mieć pasek.
2.W 5 klasie teraz będzie trudniej a tym bardziej matematyka której zbyt nie lubię jest teraz coraz trudniejsza i aby ją umieć trzeba się dobrze uczyć.
3.Posty będą ale nie zawsze będzie ich dużo. Nauka jest ważna a ja chcę się w tym poprawić.
4.Rodzicie powiedzieli że jak będę się uczyć zawsze będę mogła grać na laptopie lecz na 2 godziny więc to i tak dużo.
5.Jak przez kilka dni nie będzie postów zrozumcie nie będę miała czasu na pisanie . A co do MSP na MSP muszę też coś porobić więc czasem będzie tylko z 1 post lub 3 posty ;/. 
To wszystkie informacje :* teraz czas na opisanie tego co się działo na rozpoczęciu roku szkolnego.
Na rano kiedy byłam już w szkole zobaczyłam moje 2 najlepsze przyjaciółki strasznie się ucieszyłam bo na serio dawno ich nie widziałam później na boisku wszyscy musieli się tam  poustawiać XD troszkę tam gadałam z moją klasą ponieważ przyznam że tęskniłam. Później poszliśmy do sali w której pracujemy (Która jest nasza) i zobaczyliśmy nowe ławki i krzesła. No muszę przyznać fajnie :) całkiem się cieszę. Później jeszcze tam już był koniec i jechaliśmy autobusem . Autobus był nowy z resztą pani też i przyznam że autobus jest o wiele lepszy od tamtego. Przyznam wszystko mi się spodobało. Tęskniłam za nauką choć przyznam że sama się najlepiej nie uczę. Jutro pierwszy dzień 5 klasy ale zaciesz :). Nie wiem co dalej napisać hm.. to raczej tyle :* pozdrawiam. 
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz