piątek, 12 września 2014

Atak czy co?

Cześć.
Dzisiaj jest piątek więc mam czas na pisanie :33.
Dzisiaj zajmiemy się dość dziwną sprawą z resztą eh dowiedziecie się zaraz. Tak więc siedziałam na koncie i nagle zobaczyłam dość dziwny opis u pewnej dość miłej dziewczyny..pisałam z nią wiele razy i jest miła. Ma ona 32 poziom i oczywiście ma VIPa oraz odznakę Judge. Tak czy tak macie tu screena na którym jest jej profil i opis. 

No i sami widzicie. Niektóre ubrania które ma na sobie to takie które są początkujące. Opis jest strasznie dziwny ale nie tylko to znalazłam wkońcu jest jeszcze jedna dziewczyna która wygląda podobnie i ogólnie ma też dziwny opis a do tego obydwie do siebie wypisują w księdze gości o co chodzi? Profil:.
Też wygląda dość dziwnie prawda? Ma 33 poziom i oczywiście VIPa i Judge. Co o tym myślicie? Tak na serio to nie wiadomo czy to ktoś się im włamał na konta czy po prostu zamieniły się na chwilę kontami i wypisują durnowate opisy dla jaj? Dziwne ale myślę że pewnie się zamieniły kontami bo coś mi się wydaję że to przyjaciółki. Tak czy tak to raczej tyle . Co o tym myślicie? Ja nie wiem co o tym myśleć ..moim zdaniem po prostu to są przyjaciółki które się wymieniły unikatami i po prostu robią sobie bekę. To raczej tyle pa! :33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz