piątek, 12 września 2014

♥Nowa unikatowa sukienka♥

Cześć♥.
Jestem strasznie szczęśliwa ponieważ mam kolejny unikat ;*. Nie nie dostałam go za darmo tylko po prostu się wymieniłam ;*. Na tej sukience bardzo mi zależało można powiedzieć zawsze mi się podobała po prostu jest cudna!. Troszkę to była trudna decyzja ale jest :33. Ta dziewczyna chciała ode mnie serca na nogę za tą sukienkę no.. i .. żyję się jeden raz więc się zgodziłam♥. Jestem strasznie szczęśliwa <33. Wymieniłam się dzisiaj i powiem szczerze nie żałuję najważniejsze jest że jakoś się z nią dogadałam i się udało ;*. Wkońcu ją mam i jestem strasznie szczęśliwa ;*. Tutaj macie screena ;*. 

Strasznie się cieszę ;*. Nikomu jej nie oddam <3. 
To tyle paa no i właśnie ją mam na sobie teraz XD hah to tyle paa ;*. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz