sobota, 13 września 2014

Ciekawe nicki :__:

Cześć.
W poprzednim poście pisałam o kolejnym głupim poście a teraz napiszę o dość ciekawych nickach po prostu z nich nie mogę :__: XD . Zauważyłam że profil tej osoby co napisała tą plotkę ma dziwne osoby w najlepszych przyjaciołach a że tamte osoby mają tak same inne dziwne osoby w najlepszych przyjaciołach itd tak więc zaczynam :_: pewnie pamiętacie w poprzednim poście osobę o nicku "PASTELOWE KREDKI"? Tak dokładnie to te pastelowe kredki mają w najlepszych przyjaciołach tez kolejne pastelowe kredki tylko że o nicku "PASTELOWE KREDGI" Zdecydowałam że zobaczę profil tej osoby :___: no i zobaczcie. Ja po prostu myślę że to jakaś zgrana paczka która ma siebie w naj i na pewno robią sobie bekę z innych zobaczcie wszystkich najlepszych przyjaciół które się wygłupiają :___: . 
Co o tym myślicie? Ja po prostu nie mogę z tego :__: . 
To tyle paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz