niedziela, 7 września 2014

Unikatowe balerinki :33.

Cześć ! :33.
Wczoraj jeszcze wieczorem robiłam arta o moich unikatach. Pewna dziewczyna z moich znajomych go zobaczyła i napisała od razu do mnie o unikatową spódniczkę. Odpisałam że chętnie się wymienię ale jedynie unikat za unikat. Ona napisała że za tą spódniczkę chętnie mi da balerinki unikatowe całe czarne. Strasznie się ucieszyłam i się zgodziłam. Tak tak zgodziłam się może i była to trudna decyzja ale się zgodziłam bo przecież strasznie marzyłam o jakiś unikatowych balerinkach i tak oto je mam! Świetnie mocno się cieszę z nich i ich nikomu nie oddam <3 wkońcu je mam takie jakie miałam mieć wymarzone :33 tak czy tak łapcie screena z wymianki XD. 
Omom ;33 <33. 
Tutaj macie dowód że je mam XD 
Jaki zaciesz <33 :* to tyle paa :33. 
Wasza Pacia <33 :33. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz