czwartek, 4 września 2014

Styl 5 osób z strony głównej MSP - Duńskie MSP.

Witajcie ! C:.
Dzisiaj pomyślałam aby zrobić troszkę bardziej ciekawą notkę :) . Dlatego pomyślałam nad tym aby ocenić styl 5 osób z strony głównej MSP :). Tym razem będą to osoby z duńskiego MSP :). Tak więc zaczynam :). 
Nr 1.
Tak więc zaczynam!.
Włosy: Są dość ładne bardzo mi się podobają tutaj dam 5/5 :).
Sukienka: Bardzo lubię tą sukienkę :). Kolor czarny pasuje do czerwonego dlatego dam 5/5. 
Buty: Tak tak pisałam że nie za bardzo lubię te kozaki ale tutaj przyznam że pasują więc daję 5/5.
Bransoletki: Te bransoletki są śliczne tutaj świetnie pasują ponieważ na serio ten look pasuje do siebie świetnie a do tego kolory są dopasowane! Dam tutaj 5/5.
Puder na policzki: Bardzo lubię u kogoś puder na policzki tutaj przyznam że wygląda to dość słodko daję 5/5. 
Znaczek na rękę: Tutaj mamy jeszcze znaczek na rękę właściwie to nic do niego nie mam. Choć nie wiem po co tu jest no ale jest ładny zbyt nie pasuje ale dam 4/5.
Naszyjnik: No i tak.. nie pasuje moim zdaniem ale jest ładny.. dam tutaj 3/5 ;/.
Teraz czas na punkty looka!.
Tak więc look zdobył razem ponad 32 punkty! Brawo! Wspaniale :*.
Nr 2.
Tutaj mamy drugi look. No więc zaczynamy!.
Włosy: Szczerze to te włosy są dość ładne pasują bardzo jeżeli chodzi o strój dam tutaj 5/5.
Bluzka: Ta bluzka jest taka słodka że brak słów *_* daję tutaj 5/5.
Spódniczka: Spódniczka jest śliczna jest w takie kotki bardzo lubię kotki jak wiecie więc tak czy tak dam 5/5 pasuje świetnie.
Buty: Buty to unikatowe białe balerinki są cudne :* kocham je choć ich niestety nie mam no cóż szkoda .. ;/ tak czy tak pasują świetnie daję 5/5 .
Puder na policzki: Puder jak już mówiłam bardzo go  lubię jest słodki i po prostu pasuje do prawie wszystkiego daję 5/5.
Wstążka: Wstążka jest śliczna bardzo ją lubię dam tutaj 5/5.
A teraz czas na punkty looka!. 
Look zdobył razem 30 punktów! Wspaniale!.
Nr 3.
Tutaj mamy nr 3 :).
Włosy: Bardzo mi się podobają :)  mogą być dam tutaj 5/5.
Bluzka czy coś w tym stylu: Taa nie wiem jak to nazwać :__: mniejsza z tym. Szczerze to moim zdaniem zbyt nie pasuje do tej spódniczki daję 2/5 ;/.
Spódniczka: Taa jak już pisałam lubię tą spódniczkę ale bez przesady ale kolory moim zdaniem powinny zawsze być dopasowane dlatego daję 2/5 ;/.
Buty: Właściwie to nie buty ale ok. Kolory nie są dopasowane dlatego dam 1/5 ;/.
Akcesoria:Te kwiatki na głowę nie wiem czy je widzicie ale są ok choć za bardzo nie pasują dam 3/5. 
Czas na punkty looka!.
Look zdobył tylko 13 punktów ;/ bardzo źle ;/.
Nr 4.
Tak więc..
Włosy: Bardzo mi się podobają tutaj pasują znakomicie daję 5/5 :).
Bluzka: Jest ok nic do niej nie mam pasuje tutaj więc dam 5/5.
Spodnie: Kolor zielony jest ładnym kolorem a te spodnie są śliczne no cóż dam 5/5.
Buty: Bardzo mi się podobają bardzo je lubię a do tego kolory do siebie pasują dlatego dam 5/5.
Bransoletki: Te bransoletki są ok nic do nich nie mam pasują dam 5/5.
Puder na policzki: Jest słodki *_* tutaj przyznam że pasuje dam 5/5.
Akcesoria na głowę: Tutaj jeszcze mamy takie kwiatki na głowę właściwie ten strój jest związany z konkursem ekologicznym więc dam 5/5.
Czas na punkty looka!.
Look zdobył razem  ponad 35 punktów brawo! Wspaniale!.
Nr 5.
Tutaj mamy już ostatni look .
Włosy: Te włosy są ok podobają mi się hm.. nic do nich nie mam.. tutaj troszkę pasują ale dam 4/5.
Bluzka: Nic do niej nie mam jest ok dam 5/5.
Spódniczka: Spódniczka jest fajna ale tutaj niestety nie pasuje wcale ;/ dam niestety 2/5 ;/ .
Buty: Hm.. te kozaki.. nie pasują wcale sorry daję 1/5 ;/ .
Kapelusz: Ten kapelusz nawet pasuje może być 5/5.
Całus na policzek: Ten całus jest fajny podoba mi się bardzo go lubię ale nie pasuje ;/ daję 3/5.
Torebka: Lubię ją ale tutaj nie pasuje! Wcale! Daję niestety 1/5 ;/. 
Czas na punkty looka!.
Look zdobył ponad 21 punktów! Dobrze! :).
Czas na miejsca :).
1 Miejsce - Look nr 4.
2 Miejsce - Look nr 1.
3 Miejsce - Look nr 2.
4 Miejsce - Look nr 5.
5 Miejsce - Look nr 3.
To tyle mam nadzieję że ta notka wam się spodobała :33 . Jutro będzie więcej notek bo jutro jest piątek :). Tak więc .. to tyle bay :* Idę się pouczyć bo jutro mam kartkówkę. Paa! 
Koteczek2300Tv
:33.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz