czwartek, 18 września 2014

Unikaty wróciły!- Niesamowity konkurs Retro!

Witajcie!Dzisiaj zajmiemy się nowym konkursem który nazywa się "Retro Rarez" Oczywiście konkurs jest z dzisiejszego dnia. O co chodzi z tym tytułem? Otóż jest to kolejny konkurs z unikatami! . Oczywiste jest to że nie wszystkie unikaty wróciły ale zawsze coś. Od rana już grałam na MSP właściwie to wstałam o piątej na rano i czekałam na nowy konkurs na MSP. O 7 na rano odwiedziłam moje konto na początek było całe czarne tło ale potem szybko znikło i tak oto pojawił się nowy konkurs o unikatach i razem z unikatami. Byłam strasznie szczęśliwa ,nie mogłam się uspokoić i myślałam ciągle o nich i oto są!. Kupiłam dość dużo unikatów i jestem dość szczęśliwa choć straciłam dużo Sc jakoś dam radę. Konkurs trwa 7 dni potem usuwają unikaty i za kolejne pół roku czy być może rok będzie chyba kolejny konkurs z unikatami. Niektóre unikaty są dla VIPów a niektóre nie. Z resztą sami zobaczycie. Konkurs mi się strasznie podoba a wam? Dzisiaj jeszcze będzie ocena tego konkursu ale w kolejnym poście.

To tyle żegnajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz