sobota, 13 września 2014

Głupie tematy na forum :__:

No cześć :__: 
Byłam se na forum i nagle zauważyłam że jest kolejny głupi temat :__: szczerze to mam i z tego bekę i troszkę mnie ten temat wkurza :__: tym razem niby ma u nas być "Inwazja papug" prawdopodobnie ma u nas przelatywać jeszcze w tym miesiącu 1 milion papug! Straszne prawda?Co my zrobimy? Nic nie nie my się nie ochronimy! Nie my nie przeżyjemy! Co za straszna historia! To musi być okropne! Ja nie mogę XD kolejna głupia wymyślona (oczywiście) plotka! Boże takie osoby mnie tak strasznie wkurzają no po prostu dość :__: z resztą sami zobaczcie cudowny temat :__: 

Jeszcze tego brakowało widocznie im się po prostu nudzi to musi być okropne :__: . A teraz profil tej osoby która wymyśliła tą straszną i smutną historię :__: . 
Osoba ma nick "PASTELOWE KREDKI" ludziom się na serio nudzi :__: to raczej tyle co o tym myślicie? XD. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz