piątek, 5 września 2014

Dostałam konto na MSP za darmo od przyjaciółki :33.

Siemcia :33.
Dzisiaj jest piątek jestem po szkole więc dzisiaj na pewno będzie dużo postów! . Tak więc jak widzicie po tytule tego posta ogólnie dostałam konto na MSP od mojej przyjaciółki :) bardzo się cieszę i oczywiście będę grała na tym koncie :). Konto ma 11 lvl i nazywa się dierinna . Tak czy tak bardzo dziękuję mojej przyjaciółce za konto co oczywiście za dużo SC na nim nie ma bo ostatnio troszkę wydała ale ja z chęcią uzbieram dużo SC :). Konto mi się podoba :33. A co do tego to jeszcze oświadczam że będę na nim grała tak samo jak na Koteczek2300Tv. I tutaj dam jeszcze screena jak wygląda to konto możecie mnie zapraszać! :*. Tutaj screen :33 ładnie ją ubrałam prawda? :33.
Wygląda tak słodko :>. To tyle papacie :333. 
Wasza Pacia <33 :33.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz