piątek, 5 września 2014

Styl 5 osób z strony głównej MSP - Francuskie MSP.

Witajcie!Dzisiaj ocenię dokładnie 5 osób z strony głównej na MSP ale tym razem zajmiemy się Francuskim MSP :)!. Mam nadzieję post się spodoba :33.
Nr 1. 
Tutaj mamy dokładnie 1 look. 
Włosy: Są dość ładne ale nie do wszystkiego pasują tutaj ogólnie pasują świetnie 5/5.
Sukienka: Ta sukienka jest śliczna bardzo tu pasuje myślę że mogę dać 5/5.
Buty: Mamy tutaj klapki. Ja nie wiem czy taki kolor pasuje ;/ ok te klapki lubię są fajne ale kolor nie pasuje wcale dam 3/5.
Maska: Nie wiem jak to inaczej nazwać ale zacznijmy. Tutaj mamy że tak powiem taką maskę czy coś w  tym stylu. Właściwie to nie wygląda najgorzej jest ok ale nie za bardzo pasuje ... dobra tak czy tak dam 4/5.
Akcesoria na rękę: Te akcesoria na rękę moim zdaniem najlepiej nie wyglądają dam 2/5 ;/ .
Uszka: Ostatnie mamy uszka dość słodkie daję 5/5 pasują znakomicie!.
Czas na punkty looka!.
Look zdobył 19 punktów . Nieźle! :).
Nr 2.
 Tutaj mamy look nr 2.
Włosy: Lubię je bardzo są ładne ale tutaj nie pasują wcale dlatego niestety muszę dać 2/5 ;/.
Bluzka: Nie mówię że jest moim zdaniem jakaś najładniejsza ponieważ jakoś zbyt mi nie przypadła do gustu ale dam 3/5.
Spodnie: Są fajne nic do nich nie mam. Tutaj tak sobie pasują dam 3/5.
Buty: Buty a raczej klapki.. no są ok nic do nich nie mam  nie są najlepsze ale mogą być 3/5.
Uszka: Są ładne a nawet śliczne :33 bardzo mi się podobają 5/5.
Serca na nogę : Pasują i tyle daję 5/5.
Czas na punkty looka!.
Look zdobył razem 21 punktów! Wspaniale! :33.
Nr 3.
 Tutaj mamy look nr 3.
Włosy: Są fajne ale tutaj wcale moim zdaniem nie pasują daję 3/5  ;/.
Sukienka: Może być nie jest zła dam 5/5.
Buty: Przyznam że kolory są do siebie dopasowane dam 5/5.
Bransoletka: Jest dość fajna a kolor przyznam że pasuje dam 5/5.
Naszyjnik: Naszyjnik jest fajny pasuje 5/5.
Puder na policzki: Nie jest najfajniejszy ani najgorszy mogę dać 4/5.
Czas na punkty looka!.
Look zdobył razem 27 punktów! Wspaniale! :33.
Nr 4.
  Ok tak więc..
Włosy: Są ok pasują całkiem całkiem dam 5/5.
Sukienka: Może gdyby kolory były by inne byłoby lepiej dam 3/5.
Buty: Mogą być pasują dam 5/5.
Korale: Pasują dość do butów dam 5/5.
Puder na policzki: Jest fajny podoba mi się dam 5/5.
Czas na punkty looka!.
Look zdobył razem 23 punkty! Wspaniale! :33.
Nr 5.
 Zaczynam oceniać już ostatni look.
Włosy: Przyznam szczerze nie pobają mi się ;/ 1/5.
Sukienka: Nie jest jakaś najładniejsza ale tutaj nawet pasuje 5/5
Buty: Buty z tego co widzę są niebieskie no mogą być 4/5.
Kwiatek na głowę: Nie podoba mi się ;/ po prostu jest moim zdaniem brzydki nie pasuje dam 3/5.
Czas na punkty looka!.
Niestety look zdobył tylko 13 punktów źle ;/ .

Czas na miejsca.
1 Miejsce - Nr 3.
2 Miejsce - Nr 4.
3 Miejsce - Nr 2.
4 Miejsce - Nr 1.
5 Miejsce - Nr 5.
To tyle paaa ! :33.

Wasza Pacia <33 :33.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz