wtorek, 2 września 2014

Styl 5 osób z strony głównej MSP - Niemieckie MSP.

Witam :).
Dzisiaj ocenię kolejne 5 osób z strony głównej chodzi o osoby które wygrały konkurs ale tym razem będą to osoby z Niemieckiego MSP. Tych osób będzie jak już mówiłam jedynie 5 nie więcej. No więc zacznijmy zapraszam do czytania tej notki no i oczywiście miłego czytania wam życzę a do tego mam nadzieję że ta notka wam się spodoba pamiętajcie że będę oceniać każde 5 osób z każdego MSP tak więc mam nadzieję że takie posty was zaciekawią . Tak więc myślę że mogę zacząć oceniać .                     
                                    Nr 1.
Tutaj mamy pierwszą osobę. No więc zacznijmy ja nie będę już was nudzić.
Włosy : Przyznam podobają mi się bardzo są moim zdaniem ładne i całkowicie pasują daję 5/5 !.
Bluzka: Bluzka jest spoko nic do niej nie mam więc myślę że pasuje bardzo po prostu fajnie to wygląda więc myślę że mogę dać 5/5 ! :).
Spodnie : Spodnie są żółte i moim zdaniem pasują znakomicie do tej bluzki :) tu również dam ocenę 5/5 .
Buty : Te trampki są bardzo nam znane conversy. Są moim zdaniem ładne i pasują moim zdaniem dlatego ponieważ i tak żółty z czarnym wyglądają znakomicie więc chętnie dam tutaj również 5/5 :)!.  Maska: Tutaj tak samo jest taka kocia że tak powiem maska. Jest ona moim zdaniem śliczna i słodka ponieważ pewnie sami wiecie iż bardzo kocham takie kocie maski a do tego kocham koty :*. Więc tutaj również leci ocena 5/5 ! :).
Uszka: Tak więc tutaj widzimy również tygrysie uszka które są śliczne i takie słodkie że aż brak słów :* daję tutaj 5/5!.
Unikat na nogę: Tutaj na końcu już ocenię unikat na nogę którego raczej nigdy i nigdzie niestety nie znajdziemy w sklepie powód jest taki iż Niemieckie MSP ma chyba swój unikat tak jak my mamy węża i w prawdzie nie wiadomo czy w Niemieckim MSP właśnie nie ma tego węża ponieważ ja go raczej na nikim nie widzę no ale zacznijmy. Ten znaczek jest na serio unikatowy go niestety od nikogo nie zdobędziemy na polskim MSP .. bardzo mi się podoba jest po prostu cudny :*. Strasznie mi się spodobał ten unikat dlatego dam tutaj 5/5. Teraz czas na punkty!. Look zdobył ponad 35 punktów! Brawo! :).
Nr 2.
Tutaj widzimy look już drugi. Zacznę oceniać a nie was nudzić.
Włosy: Przyznam szczerze iż ja za tymi włosami za bardzo nie przepadam ... po prostu nie za bardzo mi się podobają ;/ daję tutaj niestety 2/5.
Bluzka: Bluzka no cóż ja jej za bardzo nie lubię niestety więc raczej dam tutaj 3/5 .
Spódniczka: No i mamy tutaj unikat! Tego unikatu również nie znajdziemy na polskim MSP ponieważ nikt go niestety nie posiada!. Ta spódniczka jest cudna i śliczna :* ale szczerze nie za bardzo moim zdaniem pasuje do tej bluzki . Ja wiem że inni może chcą się nie wiem pochwalić jakimś unikatem ale najlepiej jest do siebie do wszystko dopasować. Gdyby była ta bluzka biała to bym dała 5/5 ale skoro ta spódniczka nie pasuje tutaj choć jest cudna dam 4/5. 
Buty: Czas na buty. Tak więc te kozaki niestety ale za bardzo mi się nie podobają. Po prostu są moim zdaniem brzydkie i mówię to serio. A do tego nie pasują sorry ale dam 1/5 !. 
Akcesoria: Zacznijmy może od tych całusów. Moim zdaniem nie pasują.. są cudne itd ale dam tutaj niestety 2/5 ;/. 
Akcesoria : Nie wiem czy widzicie ale jak zobaczycie dobrze to tam widać jeszcze coś czerwonego chyba te serduszko na policzek lub coś innego ale moim zdaniem to wcale nie pasuje! Daję 1/5 . 
Puder na policzki: Pewnie już znacie znany nam puder którego sama używam i jest śliczny ale taki puder nie to wszystkiego pasuje.. tutaj moim zdaniem niestety nie pasuje więc sorry ale dam 3/5.
Gitara: Ja tej gitary jak już pisałam nie lubię jest moim zdaniem brzydka nie znoszę jej -,- dlatego daję tutaj 1/5. 
Serca na nogę: Ostatnie mamy czarne serca na nogę i tak oto są śliczne i jak już pisałam raz moim zdaniem każdy kolor serc pasuje do każdego stroju dlatego daję 5/5. 
Czas na punkty!. Look zdobył razem 22 punkty jest dobrze ! Wspaniale! :).
Nr 3.
Tutaj mamy 3 osobę. Tak więc zaczynam.
Włosy: Włosy są ładne bardzo je lubię ponieważ bardzo mi się podobają więc dam tutaj 5/5.
Sukienka: Sukienka jest śliczna ale niestety kolory nie pasują sorry daję tutaj 3/5 .
Buty: Tutaj mamy buty bardzo ładne moim zdaniem ale kolor mi się nie podoba więc dam 3/5.
Puder na policzki: Ten puder bardzo lubię nic do niego nie mam więc oczywiście dam 5/5.
Naszyjnik: Ten naszyjnik jest śliczny nic do niego nie mam dlatego dam tutaj 5/5.
Serca na nogę: Ostatnie są serca na nogę oczywiście unikatowe. Bardzo mi się podobają i oczywiście dam tutaj 5/5. Czas na punkty looka! :).
Look zebrał razem ponad 26 punktów! Wspaniale! :)!.
Nr 4.
Tu już kolejny look ponad 4.
Włosy: Są śliczne i piękne. Bardzo je lubię i bardzo mi się podobają. Tutaj pasują znakomicie daję 5/5!
Sukienka: Uwielbiam tą sukienkę. Bardzo mi się podoba a tutaj kolory są do siebie dopasowane. Brawo daję 5/5! :).
Buty: Buty do siebie świetnie pasują . Bardzo mi się to podoba że sukienka pasuje do tych butów bardzo lubię jak ktoś dobiera do siebie dobrze kolory daję 5/5! :).
Wstążka: Wstążka jest śliczna. Pasuje do stroju więc na pewno dam 5/5! :).
Kolczyki: Kolczyki są czerwone i są bardzo ładne znakomicie pasują do tego całego stroju. Daję ocenę 5/5! . 
Kołnierzyk: Nie wiem czy to serio taki jakby kołnierzyk ale ja tak to nazywam. Dam 5/5 kolory są dopasowane.
Całusy na rękę: Te całusy na rękę są cudne. Bardzo mi się podobają po prostu pasują moim zdaniem do całego stroju dam 5/5. 
Serca na nogę: Serca na nogę znakomicie pasują. Daję 5/5! :).
Czas na punkty looka.
Ten look zdobył ponad 40 punktów! Brawo! Gratuluję cudo :*.
Nr 5.
Tutaj już ostatni look.
Włosy: Włosy są ładne pasują znakomicie daję 5/5. 
Bluzka: Bluzka no cóż nie za bardzo ją lubię. Moim zdaniem tutaj nie wygląda najlepiej dam 2/5 ;/. 
Spodnie: Owszem lubię te spodnie są śliczne ale do tej bluzki nie pasują wcale. Nawet kolory nie są zmienione z tego powodu niestety dam 1/5.
Buty: Buty nie pasują do stroju. Po prostu nawet kolory nie są zmienione przepraszam dam 2/5 ;/. Teraz obliczmy punkty tego looka. Niestety look zdobył tylko 10 punktów ;/. Źle ! ;/. 
A teraz miejsca :33.
1 Miejsce - Look nr 4.
2 Miejsce - Look nr 1.
3 Miejsce - Look nr 3.
4 Miejsce - Look nr 2.
5 Miejsce - Look nr 5.
To na tyle. Długo pisałam tego posta. Do następnego ! :*. 
Koteczek2300Tv
:33.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz