niedziela, 14 września 2014

Kilka ważnych informacji...

Hej :).Dzisiaj mam do was kilka ważnych informacji. Dotyczą one nie tylko bloga ale też szkoły i innych.  Zacznę od informacji o moim blogu. Jak wiecie bardzo lubię pisać posty na blogu i pisanie bloga to ogólnie moje ulubione zajęcie ale niestety jest szkoła dochodzą coraz nowsze rzeczy i po prostu wszystko jest coraz bardziej trudne. Są nawet kartkówki na które trzeba się przygotować a to wszystkiego nie da się zrobić tak szybko. Dlatego chcę was powiadomić że nie zawsze będą posty zaraz wam całkowicie wytłumaczę dlaczego nie zawsze będą posty i dlaczego nie zawsze będę na MSP. Jak już pisałam mam za dużo nauki jest coraz trudniej a do tego zawsze kiedy wracam ze szkoły to jest później i jeszcze jest wiele lekcji. Przepraszam ale tak już bywa to nie są żarty to jest szkoła a w  tej 5 klasie na serio chcę się dobrze uczyć a nie abym łapała jedyny za nic ;/. Jutro nie będzie za dużo postów przykro mi bardzo wiadomo ;/ zależy czy czegoś się będę musiała jeszcze nauczyć czy będzie dużo nauki. Wiadomo no ale każdego dnia postaram się napisać choć z 2 posty ale pamiętajcie jak nie będzie postów to zrozumcie to że jest za dużo nauki i muszę się czegoś nauczyć i różne inne piszę to na serio poważnie nie zawsze będę wchodzić na bloga i nie zawsze będę na MSP przecież wkońcu muszę też korzystać z życia a nie siedzieć ciągle przed komputerem ;/. Ale mam też dobre wiadomości. Tak więc spodziewajcie się że na blogu niedługo będą nowe zmiany! Otóż zamierzam dodać jeszcze więcej piosenek. Pamiętajcie też o tym że na pewno nie opuszczę bloga mimo tego że nawet czasem będzie coraz mniej postów obiecuję wam że się postaram napisać jak najwięcej! Mam nadzieję że mnie rozumiecie :) a i jeszcze jedna informacja jest taka że przestaję pisać na kolorowo ponieważ teraz będę pisać takim normalnym czarnym kolorem a do tego będę pisać mniejszą czcionką :). Zawsze w każdy dzień spróbuję napisać jak najwięcej postów. Nawet jakieś krótkie posty choć dość ciekawe... mam nadzieję że mnie rozumiecie. Z mojej strony to tyle papatki ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz