niedziela, 14 września 2014

Nowy konkurs - Sweet 16

Hej jak jak wiecie ostatnio moderatorzy dodali nowy konkurs który nazywa się "Sweet 16" dzisiaj zamierzam ocenić ten cały konkurs. Na początek zajmiemy się ubraniami. 
 Tutaj mamy pierwszą stronę.
 Tutaj mamy stronę drugą.
Tutaj jest już ostatnia strona.
Przyznam szczerze są aż ponad 3 strony to i tak dużo więc nie narzekajmy ale widzę też ubrania ze starszych konkursów choć przyznam ogólnie są też nowe cudne oraz śliczne ubrania które zakupię jutro gdy będę miała VIPa. 
Czas na rzeczy.
Tutaj mamy stronę pierwszą.
 I oczywiście już ostatnia stronka czyli druga.
Pooglądałam wszystkie rzeczy i przyznam bardzo mi się podobają. Pasują znakomicie do jakiegoś kolorowego pokoju (moim zdaniem) moderatorzy się nawet postarali wiele rzeczy mi się podoba. 
A teraz zajmiemy się animacjami. 
 Tutaj są wszystkie animacje z tego konkursu. Wykreśliłam tylko te które były z poprzedniego konkursu. Teraz będę wszystkie animacje oceniać a bardziej pisać co o nich myślę.
 Ta animacja jest moim zdaniem śliczna bardzo mi się podoba ;*. Do tego nie jest dla VIPów więc ja myślę że warto ją kupić. Kosztuje 800 Sc może i dla innych dużo ale jak się nazbiera to można zawsze sobie ją kupić. Mi się bardzo podoba. 
 Tutaj już druga animacja. Ogólnie bardzo mi się podoba. Nie jest ona dla VIPów i kosztuje 500 Sc moim zdaniem warto ją kupić. 
 Tutaj kolejna animka. Ta animacja nawet mi się podoba szczerze konkurs dotyczy urodzin więc myślę że pasuje do konkursu. Bardzo mi się podoba i jest dla VIPów kosztuje 625 Sc nawet nie za dużo moim zdaniem warto ją kupić :>.
 No i tutaj mamy już przed ostatnią  animacje. Animka nie jest dla VIPów i kosztuje 550 Sc moim zdaniem warto ją kupić. Animacja bardzo mi się podoba. 
 Tutaj mamy już ostatnią animacje. Ogólnie bardzo mi się podoba i oczywiste jest to że jest dla VIPów ponieważ kosztuje 5 diamentów a ogólnie osoby które nie miały VIPa i go nie mają to nie mogą sobie kupić takiej animacji jedynie jak ktoś ma VIPa. Animka jest moim zdaniem śliczna. I to wszystkie animacje które chciałam wam przedstawić i napisać co o nich myślę. Moim zdaniem są śliczne i bardzo mi się podobają ogólnie wszystkie. 
Ostatnie nam zostały tła.
 Tło jest tylko jedno jeżeli chodzi o nowy konkurs. Moim zdaniem tło jest śliczne a do tego nie jest ono dla VIPów oraz kosztuje tylko 525 Sc mi się bardzo podoba moim zdaniem warto je kupić.
I to dokładnie wszystko. Przyznam szczerze nowy konkurs mi się podoba a wam? To tyle papatki ;* :).















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz