czwartek, 11 września 2014

Moje unikaty.

Siemcia ! ;*.Tak więc dzisiaj wam pokażę moje wszystkie unikaty które posiadam. Unikaty to oczywiście ubrania których nie da się kupić. Moim zdaniem mam śliczne unikaty i mam ich dużo bo ogólnie zdobyć jakieś unikaty i tak jest trudno tak więc ja nie narzekam mam ile ich mam i tak się z tego powodu cieszę mocno bo unikaty to unikaty a ja je bardzo lubię a nawet kocham. Unikaty to oczywiście wycofane ubrania niektóre unikaty  które ja posiadam są z starą grafiką a niektóre są z nową grafiką tak czy tak mi się podobają i te unikaty z starą grafiką i te z nową. A teraz zacznę od moich unikatów! Miłego czytania ;*.

Bluzka biała z okazji dnia bezpiecznego internetu 2014 roku czyli tego. Mam ich strasznie dużo.
Kolejna taka sama. Mam takich białych wiele ale ich nie oddaję bo je lubię.
Tutaj jest już różowo-czarna bluzka. 
Tutaj już są dwie jedna taka bardziej niebiesko-miętowa a druga to taka biała.
Kolejna biała bluzka :33.
Tutaj kolejna bluzka tym razem o kolorze granatowo-różowym.
Tu znów kolejna bluzka. Tym razem o kolorze takim bardziej jasnym fioletowym oraz czarnym.
Kolejna biała bluzka XD.
No i kolejna :__:.
Tutaj taka bardziej sukienka dość krótka ale ja ją strasznie lubię jest taka słodka i śliczna :33 <3.
Moje ulubione buty czyli te balerinki czarne i śliczne :).
Tutaj już są 2 maski. Jedna jest o kolorze czarno-zielonym a druga jest o kolorze białym.
Tutaj są 4 unikaty. 2 czapki jedna czarno-zielona a druga jest biało-zielono-miętowa. I 2 naszyjniki jeden jest złoty a drugi jest biały.
Tutaj są okulary z VIPa na miesiąc. Dostałam je od pewnej dziewczyny po prostu za darmo :).
Tutaj uszka takie wielkanocne. Wycofano je (nie wiem kiedy) jeszcze nie dawno dało się je zdobyć a teraz nikt ich nie kupi nigdzie. Są o kolorze biało-jasno różowo-różowym ciemnym. Dostałam je za darmo od przyjaciółki w prezencie :).
Tutaj mamy niebieskie okulary. Dostałam je za darmo od pewnej dziewczyny. Były one w arcie i je dostałam :33.
Czarny naszyjnik z VIPa. Dostałam go za darmo z arta w prezencie.
Tutaj są serce na nogę czarno-czerwone. Wymieniłam się unikatami i je mam <3 ;).
Tutaj moje kolejne serduszka na nogę ;33 tym razem o kolorze czarno-niebieskim :3.
Słodkie uszka panterki :33. 
Tutaj już ostatni unikat czyli ogólnie włosy unikatowe :). 
I to moje wszystkie unikaty mi się bardzo podobają. 
Unikatów mam razem 27. No i to raczej tyle ;33. Do kolejnej notki!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz