piątek, 19 września 2014

Unikatowa animacja w grze "Casting"!

Cześć.
Grając na innym koncie pograłam troszkę w grę "Casting" wiadomo trzeba tam pokazywać takie same animacje.Ale jak zobaczyłam pewną animacje..oczywiście musiałam jakąś  wybrać animacje i właśnie natrafiłam się na tą którą jest właśnie unikatowa! Zrobiłam screena! I łapcie zdjęcie. Zaznaczyłam na czerwono nazwę animacji oraz jak wygląda ta animacja. 

Animacja jest na serio unikatowa!
Widzicie to wszystko? Tą krewi inne? To jest właśnie animacja która jest unikatowa! Założę się że gdyby ona była wiele osób by ją miało. Wszystko jest możliwe że taka właśnie animacja wróci ale o tym się przekonamy. Co o tym myślicie? Ja jestem pod wrażeniem! .
Żegnajcie kochani ;*.

1 komentarz:

  1. Ta animacja jest dostępna w grze casting ... ja też na to natrafiła i zapewne każdy

    OdpowiedzUsuń