wtorek, 30 września 2014

Nowe zmiany już na polskim MSP!

Hej!
Jak już pewnie wiecie na naszym polskim MSP są nowe zmiany dzisiaj zamierzam je wszystkie opisać.
1.Jest dokładnie nowe koło fortuny.

Przyznam że trudno mi będzie się przyzwyczaić ale jakoś  dam radę.
2.Inny wygląd pakietu Elite VIP
Wszystko jest inaczej ustawione.
3.Usunięty Super VIP
Zmiana mi się zbyt nie podoba choć nawet nigdy nie miałam VIPa Super ale i tak mi się to nie podoba szkoda że go po prostu wycofali.
4. Świnka Skarbonka
Skarbonka dla VIP ogólnie nie wiem co o tym myśleć. Całkowicie nie wiem  o co w niej chodzi no trudno.. jakoś tym nie jestem zaskoczona.
5.Inaczej ustawiony VIP i inne
Jak tutaj widzicie VIP jest na samym dole a inne odznaki jak Jury,Judge,Celeb są na górze.
I to raczej wszystkie zmiany..
Co o nich myślicie? Podobają wam się nowe zmiany?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz