sobota, 27 września 2014

Unikaty na Niemieckim MSP w Design Studio!

Witajcie.
Dzisiaj na forum dowiedziałam się czegoś co mnie strasznie zdziwiło.
No i znów o Niemieckim MSP -,-. 
Już mnie to wkurza mam dość nie wiem czy oni są lepsi od wszystkich że aż tyle mają?! Bez przesady -,-.
Na forum pewna dziewczyna napisała że na Niemieckim MSP są unikaty w Design Studio.
Oczywiście zrobiłam konto na którym będę grała i będę też pisać o Niemieckim MSP.
No a teraz zdjęcie z forum.
Widzicie to?!
A teraz zdjęcie i oczywiste jest to że to prawda!
Są tam unikatowe włosy,wąż,inne znaczki itd.
Nie wiem czemu tak jest i czemu inni mogą je projektować..
A najbardziej mnie dziwi to że jak chcę zrobić projekt to tam nie ma unikatów więc jak oni to robią?!
No trudno zajmę się zdjęciami i okazało się ze to prawda zobaczcie!
Tutaj tylko 3 zdjęcie a tego jest znacznie więcej..
Jestem ciekawa jakim prawem?!
A może to będzie na naszym Polskim MSP?
Sama już nie wiem..
Niemieckie MSP oczywiście ma wszystko czego my i inni nie mamy  -,-.
No trudno...
I tak nie jest źle bo moderatorzy choć nam zrobili tydzień unikatów który już minął.
Co o tym myślicie?


2 komentarze:

  1. ja jak weszłam na niemieckie msp i nacisnęłam na unikat to mi on nie wchodził tylko ubranie jakieś brzydkie :____;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz , stworzyłam konto na niemieckim MSP i jak tylko kliknęłam na unikat to wyświetlały się jakieś spodnie :/

    OdpowiedzUsuń