wtorek, 9 września 2014

Link - Stare MSP naprawdę działa!.

Cześć.Tak więc obiecałam w poprzednim poście że dzisiaj jeszcze napiszę z 2/3 posty więc tak piszę post ponieważ mam czas a pisanie postów na blogu to dla mnie wielka przyjemność :)!. Dzisiaj zajmę się linkiem do Starego MSP. Tak przyznam link działa niestety co kilka sekund jest error ale przyznam że nie ma wirusa żadnego bo sama jeszcze sprawdzałam i nic takiego nie ma więc na %100 możecie tam wejść pozwiedzać bo na serio warto! Oczywiście link jest :). Co prawda użytkownika nie stworzymy ani nic zalogować też się nie możemy bo to jest duńskie MSP więc nic z tych rzeczy ale choć troszkę możemy pozwiedzać więc myślę że fajnie. Teraz wam pokażę dokładne screeny sama robiłam :). Pokażę wam stronkę główną MSP (Starego) jak klikniemy na inny język to mamy już nasze nowe MSP. Zacznę od zdjęć. 
Tutaj zdjęcia z Starego MSP (Stronki głównej).
Jak sami widzicie jest error tak jak pisałam ale to nic takiego bo wystarczy że klikniecie ok i możecie sobie popatrzeć dalej.

Tak więc to tyle jeżeli chodzi o zdjęcia. Cóż przyznam za dużo nie ma ale na pewno każdego ciekawi strona główna Starego MSP. Mi się podoba a wam ? I do tego te unikaty cudowne cóż wspomnienia . Piękne. A teraz czas na link! Działa! :). Link --------> http://www.moviestarplanet.co.uk/main_2010123_95850.swf możecie go sobie oczywiście skopiować i wejść :). To raczej tyle pa!! :*. 

28 komentarzy:

  1. Szkoda ze jak wchodze to nie ma msp i wogóle się nie włącza strona

    OdpowiedzUsuń
  2. Server Error

    404 - File or directory not found.
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. i to sie wlącza

    OdpowiedzUsuń
  3. Error!? serio..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie..... Nie da sie wejść .... Pogućcie się z tym! NA STARE MSP JUŻ NIE MOŻNA WEJŚĆ! Cieszcie się, że nowe MSP jeszcze Istnieje! ;___________;

    OdpowiedzUsuń
  5. Bład serwera !!!! Ludzie tam się wogule nie da wejś usuneli jom lub jest tymczasowo nie dotępna!!








    \\

    OdpowiedzUsuń
  6. Lena MSP proszę powiedz jak to działą :c

    OdpowiedzUsuń
  7. MI nie działą:( a bym bardzo chciała*-*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://web.archive.org/web/20101218210817/http://moviestarplanet.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. liknki są na yt tylko wpiszcie old msp 2016

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nie podałaś linku do stago MSP

    OdpowiedzUsuń
  11. ALE NIE PODAŁAŚ LINKU DO STAREGO MSP

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie moge znaleść tej strony xddddd

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie działa jest error :( ♥

    OdpowiedzUsuń