wtorek, 16 września 2014

Unikaty mają powrócić w ten czwartek!

Cześć.Dzisiejszy post dotyczy unikatów wycofanych jak wiecie z MSP które były z Starego MSP. Dowiedziałam się dużo ważnych informacji o unikatów. Pewnie pamiętacie tydzień unikatów właściwie był on ponad pół roku temu. Wiele osób wtedy mogło je kupić ale są też osoby takie jak ja i inni które ich mają dość mało niestety. Dowiedziałam się na forum o unikatach że mają one powrócić ogólnie w ten czwartek. Jak wiecie dość dużo osób nadal pisze o unikatach. Jest nawet o tym temat na forum zobaczcie sami. 

No i wszystko jest napisane. Ale tak na serio wszystko jest napisane o tym na dość sławnym blogu Abieski. Na dole link do bloga.
http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
Post jest o unikatach.  Ale weszłam też na chwilę na facebooka i nagle zauważyłam że jest o tym też temat na fejsie napisany przez naszych modów! Zobaczcie sami :).
Temat pojawił się dokładnie wczoraj! No i oczywiście jest tam MovieStar która ma na sobie unikaty więc na pewno wróci ta sukienka,naszyjnik w serca,jakieś spódniczki, balerinki oraz serca na nogę i być może też jeszcze więcej unikatów. Bardzo się cieszę. Jestem pewna to musi być prawda! Przecież nasi kochani moderatorzy nie mogą nas okłamywać na pewno już w czwartek będą unikaty! Ja wykupię wszystkie a wy?. Ja się strasznie cieszę a do tego mam dość dużo Sc więc na pewno mi wystarczy. Cieszycie się? Co o tym myślicie? No i oczywiście wkleję jeszcze raz zdjęcie o tym co napisali modzi.

No i sami widzicie w co jest ubrana MovieStar. A teraz czas na tłumaczenie !
Tłumaczenie:
Cześć gwiazdy filmowe!Bardzo szczególne i bardzo o co tydzień przychodzi do tematu MovieStarPlanet ten czwartek. 


Czy czekasz na niego?
I to tyle. Ja jestem pewna że tydzień unikatów który będzie już za 2 dni to na pewno prawda moderatorzy na pewno nas nie kłamią. Ja się cieszę a wy? 
To tyle papatki misie ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz