środa, 17 września 2014

Wszystko możliwe!

Witajcie!
Przepraszam że piszę w ciągu jednego dnia mało postów ale kończę lekcje dość później dzisiaj nagle będą jeszcze z 3 posty.Pewnie się zastanawiacie o co chodzi z tym tytułem? Już wam mówię. Dzisiaj mam do was kolejny post o unikatach ale jest dość ciekawy! Na niemieckim MSP pomyślałam że zobaczę ubrania osób które mają dość duże lvl i oczywiście pochodzą one z Highscores. Zobaczyłam ubrania tylko dwóch osób ale co tam. Dowiedziałam się że na niemieckim MSP już był tydzień unikatów i że wróciło ich dość dużo wiecie skąd to wiem? Otóż oglądając ubrania osób z dużymi lvl zobaczyłam że niektóre nawet znajdują się na stronach czwartych a nawet piątych są nawet włosy unikatowe! Zobaczcie sami.





I wiele innych. Przepraszam bardzo że zdjęcia są pomieszane jakoś tak wyszło. Wszystko jest możliwe że takie cenne unikaty wrócą do nas na tydzień już jutro! Czekajmy cierpliwie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz