piątek, 26 września 2014

Daianaa - Historia usunięcia konta.

Witam.Dzisiaj mam do was  prawdziwą historię usunięcia konta znanej nam Daiany a bardziej Daianaa. 
Wbiła bez VIPa w rok ponad 24 poziom grała bez hacków.
Była bardzo miła,wszystkim pomagała.
Była cudowną osobą i nadal nią jest.
Bardzo mi przykro że jej konta z 24 już nie ma bo to na serio smutna historia.
Ale teraz wszystko wiem!
Daianaa ma drugie konto ale później wam je pokażę.
Na początek historia..
Tak naprawdę to nie Daianaa nie chciała stracić konta to wcale nie ona zrobiła..
Jej koleżanka tak naprawdę to zrobiła..
To dla mnie szok że koleżanka takie coś jej zrobiła.
Moim zdaniem taki ktoś to nie koleżanka.
Czemu jej to zrobiła?!
Nie wiadomo.. może z zazdrości?!
A teraz rozmowa.
Niestety usuniętego konta nie można przywrócić dlatego ja nigdy się nie usunę z MSP jak już to zrobię przerwę..
Mam jeszcze więcej zdjęć.
Zrobiła o tym film..
Moim zdaniem trudno jest się po takim czymś pozbierać..moim zdaniem zawsze to konto jakie mamy nie ważne z jakim lvl.. nigdy nie będzie takie jak inne...niestety.
No ale Daianaa ma drugie konto już wiadomo jakie.. nazywa się na nim Aikawa .
Wszystko możliwe że wraca do gry.
Tutaj profil.
Na tym koncie ma dopiero 9 poziom ale mam nadzieję że wróci szybko do gry.. mam taką nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz