niedziela, 7 września 2014

Nudzi wam się na forum?!

Cześć :__:.
Post jest na szybko.
Siedziałam na forum i nagle zauważyłam że jest kolejny "nudny" post na forum inni już nie mają co pisać -,-. Widać że im się strasznie nudzi.. jezu nie obczajam jak można takie głupoty pisać na forum o The Sims 4. Po pierwsze to tylko gra :__: a po drugie można ją ściągnąć i po trzecie to chyba się jej nudzi skoro nie ma co robić wyżala się biedna na forum o grę -,-. Zobaczcie sami. 
 Świetny post na forum zauważyłam że serio się im nudzi -,- mam tego dość ludzie nie mają o czym pisać czy co ?! Do tego ortografia ja padłam nie no :_______: . Nie wiem po co inni takie bez sensu piszą posty ale to na serio wkurza :__: niech piszą ile chcą ale najgorsze jest to że nie ma nic fajnego do poczytania na forum :__: NUDZI WAM SIĘ ?! Ahah to tyle pa.
 Patuśka :33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz