czwartek, 4 września 2014

Kolejna oszustka ? - nati wati

Witajcie! :33.Dlatego że zamierzałam o tym napisać już wczoraj ale niestety nie zdążyłam piszę o tym dzisiaj. Od wielu osób się dowiedziałam przez statusy że jest pewna oszustka z 28 lvl. Szkoda że są osoby które oszukują.. no ale zacznijmy. Wczoraj gadałam na MSP z osobą którą miałam w znajomych. Dowiedziałam się że nati wati ma strasznie dużo unikatów! Byłam dość zdziwiona ale jak się dowiedziałam że nati wati chce oddać swoje konto za unikaty to nie mogłam w to uwierzyć. Nie lubię takich osób które kłamią... jak tak można?! Jedna dziewczyna z moich znajomych miała status że nati wati to oszustka. Napisałam do niej o tym czy nie mogła by napisać czemu to oszustka i mi napisała. Tutaj macie screena:
Współczuję. Oddała 2 unikaty! Sukienka z VIPa to też dość cenny unikat a tym bardziej czarne Serce Mom to jeszcze droższy unikat. Wiele osób też miało napisane że nati wati jest bardzo nie miłą osobą. Hm a teraz profil znanej nam oszustki. 
Tutaj księga gości. Niektórzy mają o tym takie zdanie że nati wati miała włam na konto no ale cóż.. a teraz czas na opis mojego znajomego dotyczy on rówież nati wati.
Widzicie? Zaznaczyłam na czerwono co tam napisał.. nie wiem co o niej myśleć. To raczej tyle paa :** 
Wasza Pacia <33 :33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz