niedziela, 7 września 2014

Nowy hacker? Nie!.

Hej.
Na początek chcę was przeprosić bo wiem że wczoraj nie było postów przepraszam. Tak czy tak dzisiaj napiszę o czymś dość dziwnym no więc zapraszam  i życzę miłego czytania. 
Moja znajoma na MSP mi napisała abym jej pomogła. Wiadomość dostałam w piątek wieczorem. Tak czy tak zacznę już. Tutaj macie screena. 
Napisała że jakiś hacker ją zaprosił. Oczywiście przestraszyła się bo chyba pierwszy raz takie coś ją spotkało. Współczuję jej mocno . Ale raczej nic się nie stało z jej kontem czyli ten niby "Hacker" to nie hacker. Tutaj kolejna rozmowa. 
No cóż pomyślałam nad tym aby tego hackera wyszukać. Wygląda on tak : 
Widać że to nie hacker! Bardziej mi przypomina ciemciora ale ok XD. Nie mamy się czego bać . Pewnie straszy innych a inni się nabierają. To tyle paa ! :33 dzisiaj jeszcze zrobię kilka postów <3. 
Wasza Pacia <33 :33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz