niedziela, 7 września 2014

Kilka fotek unikatowych baletek ! :).

Witam :).
Pomyślałam nad tym aby wypróbować kilka animacji oraz zrobić screeny jak wyglądają moje unikatowe baletki na tych animkach i tak oto zrobiłam! Dzisiaj wam pokażę screeny z różnych animek ale są tylko zaznaczone baletki te całe czarne <33. Ponieważ wiecie że były one moim marzeniem już nie są bo je mam ale na serio bardzo mi na nich zależało nie było ich łatwo zdobyć ogólnie ale wkońcu są! Zacznijmy od screenów z tymi baletkami jest ich razem z  22 o ile się nie mylę :*. Tak więc oto screeny :33 . 
Wiem że małe więc możecie sobie te zdjęcia powiększać . 
To zdjęcie wygląda dość zabawnie moim zdaniem to dlatego ponieważ jeden baletek wygląda inaczej a drugi jest bardziej pogrubiony XD .
To zdjęcie wygląda troszkę magicznie *___*. 
 Tak pewnie pomyślicie że to zdjęcie jest tamtym poprzednim wcale nie! Hah zobaczcie tam baletki tak bardziej stoją a tutaj się unoszą różnica raczej jest no nie ? :33.
 Tutaj stoją tak jak bliźniaki XD tak śmiesznie to troszkę wygląda przyznajcie  :33.
 To zdjęcie mi się strasznie podoba jest takie fajne :33 tak fajnie one stoją XD. 
 To też mi się podoba wygląda dość fajnie a właściwie to wam powiem że wszystkie z zdjęć  tymi baletkami mi się podobają. 
 Tutaj bardziej fotka z tymi baletkami jak idą nie wiem jak to wytłumaczyć no ale coś  w tym stylu.
 Tutaj jak se normalnie stoją wiadomo ;33 XD.
 Tak se stoją dobra ja nie będę każdego zdjęcia opisywać proszę oglądajcie :33.







To wszystkie fotki które dzisiaj zrobiłam :33 . To tyle paa ! :33.
 Patuśka :33 .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz