wtorek, 23 września 2014

Moje nowe unikaty!

Cześć :33
Dzisiaj wam pokażę moje unikatowe ubrania,spódniczki,buty,akcesoria i włosy które jeszcze nie dawno kupiłam ponieważ jak wiecie jest ogólnie tydzień unikatów a ja tak się ucieszyłam i kupiłam ich dużo ale ogólnie chcę je wam pokazać nie wiem tak jakoś. 
Mam nadzieję że post was nie znudzi..
Oczywiście mi chodzi tylko o te unikaty które nie dawno kupiłam z resztą sami zobaczycie :)
Zapraszam i życzę miłego czytania!
Na początek bluzki,sukienki.
Tutaj mamy pierwszą stronkę a teraz czas na drugą :)
Oznaczyłam czerwonym krzyżykiem te które nie są unikatami.
A teraz czas na spódniczki.
Tutaj wiem że jednych ze spódniczek nie było widać dlatego wtedy założyłam na moją MovieStar tą spódniczkę - czerwono - białą.
Teraz czas na buciki :3.


Tutaj pierwsza stronka xD.
No to teraz się zajmiemy się akcesoriami. 
Mamy tutaj pierwszą stronkę i teraz będzie druga xD.
Czas na stronkę 3 C:
I 4 xD
Eh i 5 :___:
I już ostatnia strona to strona 6 xD
I teraz czas na ostatnie czyli...
Włosy! xD
Eh strasznie dużo tego :__:.
Przyznam że nawet mam dużo tych unikatów..jestem bardzo szczęśliwa :). 
No i to raczej tyle żegnajcie ;*.

1 komentarz:

  1. Jeżeli to przeczytasz to będę Ci wdzięczna. Prosze dałabyś mi te buciki ze starego msp jakikolwiek kolorek? Dałabym Ci coś w zamian. Ale nie mam pojęcia czy to jeszcze przeczytasz ponieważ to stary blog ;c
    Nick: Sanoti
    Pozdra <3

    OdpowiedzUsuń