środa, 3 września 2014

Mój dzień :).

Cześć :3.Dzisiaj opiszę mój kolejny dzień w szkole no tak więc zaczynam. 
Na początek była przyroda. Właściwie to dziś jak wiecie jest pierwszy dzień nauki więc wiecie jak to jest.. na przyrodzie uczyliśmy się o skale,planie i o mapie. Troszkę tam popisaliśmy w zeszycie i jakoś tak szybko mineła ta lekcja. Później nadszedł czas na niemiecki.. na niemieckim była taka beka że brak słów XD. Ja się zaczełam tak śmiać :__: pani nawet na mnie nakrzyczała :o. I oczywiście wariował Olek jak zawsze :__: ja z niego po prostu nie mogłam :__: do tego moje przyjaciółki się śmiały no ale normalnie taka beka że brak słów :__: XD. Gadaliśmy o przedmiotach szkolnych (super) pisaliśmy o tym w zeszytach i tyle jakoś tam wszystko zleciało.. później mieliśmy W-F  z nową panią. Szczerze polubiłam tą panią XD na początek mieliśmy zabawę Berek i coś tam dalej zapomniało mi się ale fajnie całkiem :o. I kolejna zabawa nazywała się "Berek Kibelek" ja z tego nie mogłam normalnie :o XDD tak czy tak było spoko XD. No i później rzucaliśmy sobie pałeczkami moja grupa na szczęście wygrała a tak właściwie to wspólna grupa jaka moja dobra NEVERMIND :__: XD. Później była matma.. szczerze to wykonywaliśmy jakieś tam działania i pani nam coś tam zadała do domu a ja to mam już zrobione XD. Dobra i tak.. później był polak i tak oto gadaliśmy o kosmosie XD! Było spoko najgorsze że musiałam siedzieć z Jankiem :__: . Później bo lekcjach poszłam na świetlicę ale okazało się na serio że jest autobus i ja na szczęście zdążyłam XD i tak szczerze to nic nowego w nowym autobusie jak już to zrobiłam kilka zadań z matmy XD. I to wszystko XD hm.. to raczej tyle . Dzisiaj oczekujcie na kolejny nowy post :). 
A i właśnie na MSP wkońcu można zmienić animację :). 
Koteczek2300Tv
:33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz