czwartek, 11 września 2014

Wielka mania bransoletek z gumek w szkole!

Cześć! :33.
Dzisiaj troszkę poczytałam sobie na forum kilka postów i zobaczyłam taki jeden i nagle pomyślałam aby w tym właśnie poście napisać o tym temacie na forum i inne. Pewnie wiele razy widzieliście tą reklamę z gumkami z których można robić znane nam "Bransoletki" i tak jakoś to się stało u mnie w szkole aż tak sławne że właśnie takie coś jest w szkole te gumki są na tyle sławne że brak słów. Tak więc od kilku dni wiele osób z mojej klasy je nosi oraz je rozrzuca na lekcjach i tak oto znajdują się na podłodze XD. Wiele jest też osób które ciągle nawijają o tych gumkach i je ciągle mają przy sobie oraz sobie robią modne bransoletki. Jakoś tak się stały sławne i jedna dziewczyna poruszyła o tym temat :33. 


Hah no cóż :33. Niektórzy tak mają w szkole nagle niektórzy nie. Ja tak mam w szkole te gumki oraz bransoletki są wszędzie a was też spotkała ta mania bransoletek? :33 To tyle pa ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz