czwartek, 25 września 2014

Wymiana z Ari Zzang!

No hej xD
Dzisiaj się wymieniłam z znaną nam Ari Zzang.
Bardzo jestem zadowolona z tej wymiany i oczywiście dotyczy ona unikatów.
Bardzo mi zależało ostatnio na unikatowej spódniczce i w końcu ją mam.
Bardzo jestem z niej szczęśliwa a wymiany nie żałuję :).
Zobaczyłam arta Ari Zzang o unikatach na wymianę i napisałam do niej..
Wczoraj już chciałam się z nią wymienić ale niestety miała lagi i dzisiaj się wymieniłam :).
Jestem bardzo szczęśliwa..
Napisałam do niej o spódniczkę czarno- czerwoną i zaproponowałam jej włosy z VIPa na rok to dość cenny unikat.
Na szczęście się zgodziła i spódniczkę mam <3.
Strasznie się cieszę  i dziękuję bardzo za udaną wymiankę.
A teraz zdjęcie XD
W końcu ją mam ;*
Tak więc to raczej tyle narka xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz