wtorek, 9 września 2014

Niedługo nowe levele na MSP?

Cześć!.
Pomyślałam że troszkę sobie poczytam posty na forum i tak oto trafiłam na dość ciekawy temat na forum na serio niedawno napisany dość dawno temu ale zawsze coś. Troszkę to jest no ale temat napisali moderatorzy  i myślę że jest dość fajnie z czego co inni nie umieją doceniać pracy modów ale mało jest takich osób. Moderatorzy znów wprowadzają nowe levele na MSP! Powiem cieszę się bardzo. Tym razem napisali o tym że fame będzie się zdobyławo coraz więcej i łatwiej to dość fajna informacja ponieważ dużo lvl na serio dużo potrzebują do next poziomu. Ja się cieszę nie wiem jak wy tylko troszkę szkoda że tak długo na to czekamy. Wiadomo każdy wtedy może sobie wybrać jaki chce poziom ja być może sobie wybiorę lvl 26 lub 27 albo 32. Tak czy tak bardzo się cieszę i mam nadzieję że ta gra będzie coraz lepsza. Modzi serio się starają i za to ich lubię. A teraz screen. 
 Jeszcze napiszę o tym do moderatorów chodzi o to kiedy będzie ta zmiana troszkę poczekam na pewną odpiszą i jak odpiszą będzie o tym notka. To tyle paa! a wy co o tym myślicie? Papacie! :*. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz