niedziela, 7 września 2014

"Unikaty POWRÓCIŁY!" - Pół roku temu.

Cześć.
No więc dzisiaj zacznę temat o unikatach. Poszperałam poszperałam sobie po forum i znalazłam temat o unikatach. Dość drogich i cennych ubraniach . Moderatorzy przywrócili chyba jakieś pół roku temu unikaty.. ah szkoda że mnie wtedy nie było ;/ mogłabym sobie choć coś kupić no trudno widzę że tak już bywa ;/. Tak czy tak jest mi smutno że już ich nie ma... modzi niby ich nie planują przywrócić dziwne prawda? Czemu nam to robią ?! Aż tak trudno? Tak pewnie że trudno ale nie jest im trudno wstawiać nowych ciuchów -,- ciekawe czy może w tą samą datę będą unikaty? To jeszcze się okaże. Tak czy tak macie screena o tym temacie na forum jakoś to znalazłam :O.
  To raczej tyle paa :__:.
 Patuśka :33.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz