wtorek, 23 września 2014

Wielkie wymiany unikatami xD

Witajcie :)
Dzisiaj zajmę się moimi wymianami dotyczących unikatów.
Ogólnie to tylko dwie wymiany ale co tam.
Jestem bardzo szczęśliwa że się wymieniłam jeszcze dzisiaj. Unikaty są bardzo cenne i myślę że warto było się wymienić.
Ostatnio poznałam miłą osobę i się dzisiaj z nią wymieniłam unikatami ale zacznę już was nie będę nudzić :33.
Tak więc ja dałam jej gwiazdki a ona mi w zamian..fryzurę z VIPa na rok! Jestem ogromnie szczęśliwa ponieważ taka fryzura jest strasznie droga i cenna. 
Te włosy są po prostu cudne *_____*. 
Tak wiem że gwiazdki to cenny unikat ale jak zobaczyłam tą fryzurę to od razu o niej właśnie pomyślałam. 
A teraz kolejna wymiana XD.

I tutaj kolejna wymiana.
Ja dałam jej tą torebkę z VIPa a ona mi tą sukienkę. I tak ta sukienka to jest unikat nawet sprawdzałam. Jest śliczna ;*.
Ja się bardzo cieszę z tych wymianek.
To raczej tyle żegnajcie !  ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz