piątek, 5 września 2014

Kłamstwa na forum -,-.

Elo!.Tak więc dzisiaj troszkę sobie posiedziałam na MSP i tak nagle zobaczyłam dziwny temat na forum "OKRADZIONO MNIE ;C" No i oczywiście co było jasne to to że ta osoba kłamała. Na pewno nie dała swojego hasła koleżance .. no ale zacznijmy od
 tego ma ona 11 lvl i pisze że jej koleżanka ją okradła.. skoro ją okradła to po co jej dała hasło?! Ciekawe ... specjalnie się tak ubrała nawet aby zrobić na siebie wrażenie -,-. Chciała aby inni jej dawali prezenty jakieś ubrania itd... szczerze to nie lubię takich kłamstw -,-. Wiele osób w to nie uwierzyło w tym ja. A teraz zobaczcie temat na forum. 
To jest na serio wkurzające.. nie po to jest forum aby takie coś pisać no ale ok -,- . Tak czy tak nie wiem jak wy ja w to nie wierzę i koniec tematu a co wy o tym myślicie? To tyle paa :33. 
Wasza Pacia <33 :33. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz