czwartek, 11 września 2014

Nowe serca na nogę - Czerwono-Czarne!

Cześć!.Przepraszam za moją małą aktywność na blogu jest za dużo nauki i po prostu z każdym dniem jest coraz więcej i coraz gorzej.No cóż dzisiaj jeszcze napiszę może z 3/4 posty zobaczę. Tak więc dzisiaj pewna dziewczyna do mnie napisała o wymianę unikatami. Oczywiście zgodziłam się szukała szukała i troszkę tam wyszukała. Napisała do mnie o biały kwiatek na głowę. I napisała że za tego kwiatka da mi serca na nogę czerwono-czarne. Byłam dość szczęśliwa no wkońcu jakaś nowa wymiana! Strasznie się cieszę ;*. I ogólnie troszkę to zajeło (ta wymiana) ponieważ wiadomo jak to jest to że z tą osobą piszesz jeszcze o tej wymianie później musisz poszukać unikatów i do tego na ostatnich stronach no i wiadomo troszkę zajmie ale nie jest źle najważniejsze że się udało!. Jestem strasznie szczęśliwa bardzo dziękuję za tą udaną wymianę! Tak czy tak screen ;*. 
Najlepsze jest to że mam czarne śliczne unikatowe balerinki które świetnie pasują do tych serc. SERDUSZKA *__* HAPPY ;*. Jestem tak szczęśliwa! Hm no i to tyle paa! ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz