czwartek, 4 września 2014

MovieStar jak z piosenek #1.

Hejo xD.

Pomyślałam nad tym aby robić takie stroje (Na MSP) jakie są w piosenkach  oczywiście niektórych. Mam tu 2 stroje ale kolorów niestety nie podam i nie będę podawać w razie czego no ale zaczynam! Tak więc na początek strój z teledysku "Chandelier" . Bardzo lubię tą piosenkę. Pomyślałam nad tym aby zrobić taki podobny strój jaki ma ta dziewczynka która występuje w tym teledysku a teraz czas na ten utwór :).
Tutaj mamy całą piosenkę :).

Tutaj nagle jest strój tej dziewczynki z tego teledysku. Strój mi się bardzo podoba i myślę że wygląda tak samo jak miała ta dziewczynka w tym teledysku :) Nie jest on dla VIPów i jak podoba wam się ? :33. A teraz zajmiemy się 2 piosenką i raczej ostatnią .   Tu kolejna piosenka bardzo ją lubię a teraz czas na strój tak samo dopasowany jak z tego teledysku chodzi mi o tą dziewczynę :).
Nie jest on dla VIPów kosztuje tyko 2105 i myślę że pasuje a wam się podoba? Co o tym myślicie? Ładnie ? Fajny post? To tyle paa ! :*. 
Wasza Pacia <33 :33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz