sobota, 13 września 2014

Temat na forum "MODERATORZY VS GRACZE"

No cześć.Dzisiaj jak zawsze pomyślałam aby poczytać jakieś tematy na forum i znalazłam dość dziwny temat który nazywa się "MODERATORZY VS GRACZE"
no i weszłam. Dziewczyna tam napisała że robi bunt przeciwko moderatorom i się z tym nie zgadzam. Bez obrazy ale po co ten bunt? Moderatorzy wcale nie są źli na serio nie wiem czemu inni gracze ich nie lubią? Oni się starają ale widać że inni tego nie umieją docenić -,- .Jestem na tyle wkurzona że brak słów -,- jeżeli ma problem dla modów to niech do nich napisze -,-. Nawet nie napisała powodu tego buntu... niech chociaż napisze o co jej chodzi z tym buntem -,-. To jest na serio wkurzające.. co o tym myślicie? Ja myślę że to przesada -,-. 

Nie wiem co o tym myśleć -,- ludzie się po prostu nudzą na forum.. nie umieją docenić moderatorów. Moderatorzy się starają aby było lepiej ale widzę że inni nie mają szacunku dla modów -,-. Nie wyobrażają sobie jakie to uczucie jak jacyś gracze robią bunt -,- nawet nie podała GŁUPIEGO POWODU. To jest wkurzające.. co o tym myślicie? To tyle pa. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz