poniedziałek, 1 września 2014

Styl 5 osób z strony głównej MSP - Polskie MSP.

Hejcia ^^.
Dzisiaj będziemy oceniać styl osób na stronie głównej MSP :). Chodzi mi tutaj o osoby które wygrały konkurs i które są na stronie głównej gdy chcemy się zalogować na swoje konto :). Ocenię tutaj z 5 osób które wybrałam :). I jeszcze później będę oceniać z np Niemieckiego MSP,Anielskiego MSP itd :). Tak więc zapraszam do czytania notki i życzę wam miłego czytania. Mam też nadzieję że ta notka wam się spodoba tak więc miłego oglądania i czytania :). 
Nr 1.
Tu mamy look nr 1 :). Tak więc zaczynam oceniać.
Włosy: Są dość ładne podobają mi się ale to tego stroju nie pasują wcale. Myślę że powinny to być inne włosy . Dlatego że ta fryzura jest bardziej do stylu Emo tutaj nie pasuje . Daję ocenę 2/5 . 
Koszulka: Ta bluzka  jest dość ładna. Tutaj raczej bardzo pasuje do tych spodenek po prostu fajnie to wygląda tutaj daję 5/5 :).  Czas na spodenki :33.
Spodenki: Spodenki są dość ładne moim zdaniem . Bardzo pasują do tej bluzki ponieważ są to te same kolory tak więc ja tutaj daję również 5/5 cudownie ! :). Zajmijmy się butami.
Buty: Są ładne i fajne . Znane nam conversy cudownie pasują do spodenek i do tej bluzki. Kolory są do siebie dobrane :). Daję ocenę 5/5 . 
I czas na ostatnie czyli akcesoria.
Akcesoria : Znana nam blizna Zombie szczerze to sama ją mam ale nie zbyt mi się ona podoba ponieważ nie pasuje  ona do wszystkiego ;/ . Blizna Zombie czy jakoś tak odpada! Daję ocenę 1/5 . A teraz czas na punkty looka a bardziej całkowitą ocenę :). Look ma ponad 18 punktów! Nieźle :) . 
Nr 2. 
Tutaj mamy nr 2 :). Tak więc zacznijmy :) .
Włosy : Włosy są śliczne bardzo mi się podobają i myślę że bardzo pasują :) daję ocenę 5/5 :).
Bluzka : Bluzka jest ok . Właściwie jest ona o kolorze białym przyznam że bardzo mi się podoba i nic do niej nie mam :) pasuje całkiem bo przecież czarny pasuje do białego więc daję ocenę 5/5 :). 
Spodenki : Te spodenki są dość znane . Są na serio bardzo ładne i podobają mi się . Są one o kolorze czarnym więc myślę że znakomicie pasują do białej bluzki :) daję ocenę 5/5 :). 
Buty : Buty są całkiem ładne moim zdaniem i bardzo pasują do tego stroju :) bardzo mi się podobają ponieważ są o czarno- białym kolorze i pasują tutaj znakomicie ! Daję ocenę 5/5 :)!. 
Kwiatek : Czarny kwiatek znakomicie pasuje ponieważ jest czarny a tutaj właśnie kolory są do siebie dopasowane poza tym tutaj chodzi o look który jest o kolorach czarno - białych więc daję ocenę 5/5 :)!. 
Kolczyki : Kolczyki moim zdaniem pasują dodają uroku. Są śliczne :)! Bardzo tutaj pasują dlatego daję ocenę 5/5 :).
Szalik : Szalik jest tutaj już ostatni. Moim zdaniem pasuje bardzo do białej bluzki i jest ładny dlatego ja daję tutaj 5/5 ! :) . Teraz czas na ilość punktów looka . Look zebrał ponad 35 punktów! Wspaniale :)!. 
Nr 3.
Tutaj mamy look nr 3 :). Zacznijmy oceniać na co czekamy ? Oceniamy! :).
Włosy : Tutaj moim zdaniem włosy nie pasują. Są dość ładne lecz nie pasują wcale moim zdaniem. Kolory są dopasowane dlatego ale niestety te włosy nie pasują dlatego daję 3/5. 
Sukienka : Sukienka jest dość ładna bardzo mi się podoba i pasuje całkiem do looku dlatego daję ocenę 5/5 :).
Buty : Buty są fajne i ładne ale nie pasują do sukienki ! po prostu moim zdaniem do takiej sukienki takie buty nie pasują ale dlatego że kolor jest dopasowany dam tutaj 3/5 . 
Uszka : Uszka są dość słodkie oraz ładne :) bardzo mi się podobają pasują doskonale! 5/5 :). 
Całusy na rękę : Całusy na rękę są dość znane i ładne ale niestety tutaj nie pasują wcale ;/ . Daję 2/5 . 

Akcesoria : Nie wiem czy to widzicie ale jest tam takie jakby zadrapnięcie (wiele osób je kupuje) i pasuje doskonale! daję 5/5 . 
Serca na nogę: Ostatnie są serca na nogę dość znany i cenny unikat!.Są na serio bardzo cenne i tutaj pasują moim zdaniem :) moim zdaniem każde serca każde kolory pasują :) dlatego daję 5/5! A teraz czas na punkty looka. Całkowity look zdobył ponad 28 punktów! Wspaniale ! :).
Nr 4. 
Tutaj mamy look nr 4 .Tak więc oceniamy!.
Włosy : Włosy są dość ładne ale tutaj ten kolor mi się nie podoba wcale dlatego daję niestety 1/5 po prostu masakra z tym kolorem ;/. 
Bluzka : Bluzka jest śliczna ale niestety te kolory na tej bluzce do siebie nie pasują dlatego niestety dam 4/5.
Spodenki : Spodenki są ładne i modne dlatego daję 5/5 :).
Buty : Buty są fajne i ładne ale te kolory do tych trampek nie pasują niestety daję 2/5 ;/.
Wstążka : Wstążka mi się podoba ale moim zdaniem nie powinno jej być ponieważ ona tam nie pasuje wcale dlatego daję 1/5 ;/ .
Kolczyki : Kolczyki są śliczne ale niestety moja opinia jest taka że do rudych włosów takie kolczyki nie pasują dlatego 2/5 ;/.
Gitara : Ja tam za tą gitarą za bardzo nie przepadam i do tego taki kolor to mi się wcale nie podoba dlatego daję 2/5 ;/ . A teraz czas na punkty! . Look zebrał razem 17 punktów . Może być ;/ .
Nr 5.
Tutaj mamy już raczej ostatni look. Tak więc zacznijmy :). 
Włosy : Włosy mi się podobają ale niestety moim zdaniem tutaj nie pasują dlatego daję 3/5 ;/. 
Bluzka : Hm no bluzka jest ładna . Całkiem ładna niestety troszkę nie pasuje no cóż dam tutaj 4/5 . 
Spódniczka : Ta spódniczka jest śliczna ale nie pasuje wcale nawet kolor nie jest do siebie dopasowany dlatego muszę niestety dać tutaj 2/5 ;/. Klapki : Klapki są fajne ale kolor wcale nie pasuje! Przykro mi nie podoba mi się. Daję 1/5 . 
Serca na nogę : I ostatnie są unikatowe serca na nogę. Jak się dobrze przyjrzycie zobaczycie serca o kolorze zielono - jasnym fioletowym. Bardzo mi się podobają i jak już pisałam każdy kolor serc moim zdaniem pasuje do każdego stroju dlatego daję 5/5 a teraz czas na punkty tego looka! .
Look niestety zdobył 15 punktów ;/ . No cóż zawsze coś . Takie sobie ;/ .
A teraz czas na miejsca !.
1 Miejsce - Look nr 2.
2 Miejsce - Look nr 3. 
3 Miejsce - Look nr 1. 
4 Miejsce - Look nr 4.
5 Miejsce - Look  nr 5.
I to tyle jak wam się spodobało ? :).
Będę jeszcze oceniać osoby z innego kraju na MSP.. Tak więc to tyle żegnam :*. 
Koteczek2300Tv
:33.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz